Avatar billede don_r Nybegynder
20. januar 2003 - 14:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af samba i 7.3

Jeg er ikke den store linux mester, men vil meget gerne sætte samba op på min linux server. Som det er gjort nu kan jeg godt se serveren, men ikke connecte til den fra min win2000 pro PC.

Jeg vil ikke have passwords eller brugernavn sat op.
Avatar billede alsaraf Nybegynder
21. januar 2003 - 14:50 #1
hej
Jeg synes at De skal give et workgroupe navn. fek.
workgroupe = hjem
Avatar billede langbein Nybegynder
21. januar 2003 - 16:25 #2
Bør kunne hjelpe et stykke på vei:
http://home.worldonline.dk/helgec/samba.html
Avatar billede langbein Nybegynder
21. januar 2003 - 16:29 #3
div ser ut til å bli public dvs uten passord. En del av det andre som angår samba som domenekontroller bør vel tas vekk.
(Har faktisk ikke testkjørt framgangsmåten på linken, men flere eksperten deltakere har det og de har lagt ut positiv tilbakemelding. Kjører mitt eget samba oppsett som jeg ikke har tilgjengelig her og nå.)