Avatar billede bvk Juniormester
19. januar 2003 - 22:53 Der er 4 kommentarer

Fejl i BIOS ???

Jeg bruger Win. 2000 pro.
Når jeg genstarter min pc kommer der to bib, samt en fejlmeddelse:

"fejl: 8603 problemer med pegeudstyret"

Er der én som ved hvorfor maskinen fejler med en sådan meddelse?
Avatar billede fromsej Praktikant
19. januar 2003 - 22:56 #1
Musen , PS2 porten.
Kun gæt , men musen er da et pegeudstyr.
Avatar billede mogw Nybegynder
19. januar 2003 - 23:00 #2
prøv at pille dit pegeudstyr(fra) fra. og se om det stadig er der
Avatar billede retaxes Nybegynder
19. januar 2003 - 23:02 #3
du kan også prøvet at pille batteriet til bioskredsen ud et øjeblik og sætte det tilbage, husk at sætte uret og dato, Save&Exit.
Avatar billede tams Nybegynder
20. januar 2003 - 07:34 #4
Ja. Pegeudstyr = mus, men hvis der er problemmer med PS2-porten, kan det også være det.
Har du kigget i bios?