Avatar billede hunteg Nybegynder
19. januar 2003 - 15:32 Der er 13 kommentarer

L-bot

Hej...

Jeg vil gerne have min egen channel på mirc...
r der nogend er kan hjælpe mig med at få en l-bot og en spam-bot???
Avatar billede razersedge Nybegynder
19. januar 2003 - 15:47 #1
Du kan requeste en L bot her: http://quakenet.org/request/

En Spam bot, eller en S bot som den hedder, kommer automatisk når du når et vist antal users og hvor tallet ligger rimeligt stabilt, du kan intet gøre for at få den, og du kan ikke styre den.
Avatar billede razersedge Nybegynder
20. januar 2003 - 17:50 #2
Er det svar nok?
Avatar billede layer Nybegynder
20. januar 2003 - 17:52 #3
Din egen channel kræver en server som kræver at du har din com tændt i 24 timer...

For at få l eller q bot skal der mindst være 5 oped personer i gennemsnit..!
Avatar billede razersedge Nybegynder
20. januar 2003 - 19:43 #4
Hans egen channel kræver ikke en server, når han nu nævner L-botten skyder jeg på han sidder på Qnet, hvor han sagtens, som på det fleste netværk, kan få sin egen channel.

Fra L-FAQ'en:

How do I get L?

Please use the "Services" link to the left to request L.

You must be in the top 5 recognised channel operators to request L, with 3 other users. If your channel has no recognised channel operators, then 2 hours is the minimum until you can be the first.

Your channel operator status is tracked via points in a system called chanfix. The longer that you are opped on the channel, the higher your score will be. Once your score is in the top 5, you may request L. The other 3 users do not need to be opped.

Your points in chanfix are tracked by Q auth and/or host, and they are not reset if you change nickname, or leave the channel. It is saved, and upon rejoining and being opped, you will continue to accumulate points from where you left off.

If you get an error reporting 'Score too low...', then you will simply either need to ask another channel operator to make the request, or try again later once your score is higher.

If you get an error reporting ‘An error occurred adding the channel’, then you are already known on the maximum number of channels. When you add L, it adds another channel to your chanlev, you must make space for one more entry.

If you get an error reporting ‘System overloaded, try again in 5 minutes’, then the system is currently being bombarded with requests, and cannot handle the traffic. You should try again in 5 minutes.
Avatar billede budda Nybegynder
22. januar 2003 - 08:41 #5
Og HUSK du skal være logget ind på Q
Avatar billede firehat Nybegynder
11. marts 2003 - 17:08 #6
1) Join den channel du vil have L på.
2) Login med Q.
3) Find 4 mere og giv dem OP (så i ialt er 5 med op - eller flere)
4) Vent 2 timer.
5) Gå ind på http://quakenet.org/request/ og request efter en L bot.

/Firehat.dk
Avatar billede firehat Nybegynder
11. marts 2003 - 17:09 #7
Retelse til punk 3. - Du skal også have 3 normale brugere.
Avatar billede krissam Nybegynder
29. marts 2003 - 23:23 #8
jep

det var da reglerne for Q var midle man skulle være 5 op'ed
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
29. marts 2003 - 23:25 #9
Det passer da ikke en skid... Man skal være 4 ops i alt og ikke 2 tænder mere... der behøver ikke være normale brugere og heller ikke 5 ops...
Avatar billede razersedge Nybegynder
30. marts 2003 - 00:09 #10
Jeg har vist skrevet hvad der er at vide om L-botten :)

... Synes efterhånden det er på tide hunteq giver noget respons på spørgsmålet.
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. august 2003 - 08:17 #11
Man behøver da ikke være opped for få en L bot, ikke så fedt for så kan folk bare lave take over?
Der skal bare være 5 inde på channel.....

prøv og skriv /invite fishbot #styler.dk så mangler du kun 3 mere :)
Avatar billede styler.dk Nybegynder
22. august 2003 - 08:17 #12
Ups ikk #styler.dk men din egen channel, sorry
Avatar billede styler.dk Nybegynder
10. november 2003 - 14:33 #13
hvad er det for noget lort jeg siger...
5 opped i 3 timer, åben evt. mirc 3 gange og skriv så /invite fishbot #channel

så mangler du kun en mere :D

Husk nu må kun have 5 mirc åben pr. ip :D