Avatar billede dj_d Nybegynder
19. januar 2003 - 00:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Intro til djinkx.net

Hej Gutter/gutinder!

Jeg har gang i et helt specielt projekt som jeg håber I vil hjælpe mig med. Jeg er ikke meget for at røbe idéen til min hjemmeside, men det jeg skal bruge er en 3d animation lavet i flash som skal fungere som intro til siden.

En usamlet papkasse skal ses som det første. Kassen lukker sig, ryster og vises så bunden vender udad (mod skærmen), et objekt skal forsøge at presse sig ud af bunden (blot en effekt der skal laves så det ser sådan ud), og et hul eksploderer i bunden samtidig med lyden af en prut, og ud af hullet siver: djinkx.net der skal ende med at være fremtrædende..
Farvevalg er dit.

Håber det er til, det skal selvfølgelig siges at dit navn kommer til at stå højt opreklameret på sitet!!

Med Venlig Hilsen

Dan Bering
Avatar billede flashers Nybegynder
19. januar 2003 - 01:29 #1
tror sku det bliver lidt tungt  men god jagt
Avatar billede patrickkk Nybegynder
08. juni 2003 - 20:59 #2
Jeg har en intro der minder om den du vil ha. Så hvis jeg kan få din mail, så sender jeg den til dig.
Avatar billede dj_d Nybegynder
08. december 2004 - 20:16 #3
svar