Avatar billede fipse Nybegynder
16. januar 2003 - 09:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Genvej i windows 2000

Hej

jeg trækker en C4 fra en novell server, når jeg så vil køre fuld skærm, bruger den kun den øverste halvdel til at sætte tegn på resten er bare sort. med mine andre dos genveje har jeg bare kunne gået ind under egenskaber for genvejen og layout og lavet opsætningen, men denne mulighed har jeg ikke på min C4 genvej.
Avatar billede glof Nybegynder
16. januar 2003 - 10:33 #1
Her skal du evt. lade opsætningen i genvejen stå til normal og når du så har startet C4, trykkes alt+enter
Avatar billede fipse Nybegynder
16. januar 2003 - 11:43 #2
hvis jeg gør som du siger får jeg bare egenskeberne for genvejen. og det bringer mig ikke videre. men tak for forslaget
16. januar 2003 - 12:29 #3
Hvilket operativsystem bruger du på workstation?
Avatar billede fipse Nybegynder
16. januar 2003 - 13:01 #4
Windows 2000 Pro SP3
Avatar billede dma Nybegynder
16. januar 2003 - 16:18 #5
Tja, du kan måske også bide i græsset og erkende at DOS programmer under W2K og XP til dels er en død sild.

DOG findes der i "nyere" C4 versioner 2 exe-filer: MULTI.EXE og MULTIE.EXE. Prøv at skifte til den Exe-fil du ikke bruger og se om det ændrer det. Hvis ikke - så er det bare en skam!
Avatar billede glof Nybegynder
17. januar 2003 - 13:00 #6
Hvilken version af C4 er det?
Avatar billede fipse Nybegynder
17. januar 2003 - 13:04 #7
C4 og filen hedder multi.exe ken ikke den præcise version.