Avatar billede fckomodo Nybegynder
14. januar 2003 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan fjerner jeg DWWIN!!

Jeg har et problem med min MSN, den skriver hele tiden Messenger har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager ulejligheden.
Jeg har så fundet ud at, det er en fil ved navn DWWIN som laver fejlen!.
når jeg søger efter filerne (2stk) og sletter dem derefter, går der omkring 10 - 20 sek og filerne gendannes så igen og laver fejlen???
Hvordan fjerner jeg den??
Avatar billede niceday Nybegynder
14. januar 2003 - 22:09 #1
Det mener jeg ikke du kan, da denne hele tiden vil blive gendannet. Jeg kan dog anbefale dig at finde frem til en ældre version af Messenger - er findes filen ikke.
Avatar billede fckomodo Nybegynder
15. januar 2003 - 00:57 #2
Har fundet ud af det!
Avatar billede niceday Nybegynder
15. januar 2003 - 11:14 #3
Jeg vil meget gerne høre hvordan problemet blev løst - også så andre brugere af Eksperten i fremtiden kan se hvad der var galt.