Avatar billede jakobfriis Nybegynder
14. januar 2003 - 19:02 Der er 5 kommentarer

firewall problemer

Når jeg prøver at installere ICQ melder programmet at der er en firewall. Jeg har ikke installeret nogen tredieparts software men sidder på stofanet.
Er der nogen der ved hvordan man disabler firewallen i win98 ?

/jakob
Avatar billede slowboat Nybegynder
14. januar 2003 - 19:13 #1
Har du så en router med indbygget firewall ?
Der er ikke firewall i Win98 ;-)
Avatar billede jakobfriis Nybegynder
14. januar 2003 - 19:21 #2
Det er et SURFboard SB4100 Cable Modem
Avatar billede slowboat Nybegynder
14. januar 2003 - 19:44 #3
Der er heller ingen firewall i dit modem. Sikker på, du ikke kører ZoneAlarm, eller sådan noget ?
Avatar billede sekam Nybegynder
14. januar 2003 - 20:02 #4
Har du prøvet at bruge programmet Connect21?
Link: http://brandts.adsl.dk/download/c21.zip
Avatar billede bufferzone Praktikant
14. januar 2003 - 20:06 #5
Nu er denne post oprettet under kategorien windows 9x, man nu har du vel ikke windows XP, for derer en firewall indbygget