Avatar billede dj_bobo Nybegynder
14. januar 2003 - 14:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjemmeside

Hejza...
Dette her bliver 2 spm i en... der er 50 point for begge 2...

Det 1.
JEg vil gerne have lavet en side hvor man skal have en bruger for at komme vidre til nogle sider... er der nogle der kan hjælpe med det, eller ved hvor man kan finde noget om det????

Det 2.
hvordan kan man lave sådan at folk kan hente nogle små filer fra min hjemme side??? Jeg laver hjemme siden i frontpage xp på dansk...

Håber der er nogle der kan hjælpe...

DJ_BoBo
icq 131706906

PS hvorfor kan jeg ikke lave spm i internet??? Den skriver hele tiden Følgende felter er ikke korrekte " der kan ikke oprattes spørgsmål i denne kategori" er det kun mig der har det problem eller hvad????
Avatar billede bootie Nybegynder
14. januar 2003 - 14:54 #1
Jeg går ud fra du vil have lavet en side hvor man kan oprette en profil og så skal man logge ind med profilen for at kunne surfe videre på de beskydtet sider!

Hvis det skal laves i ASP har jeg lavet en glimrende eksemple på
www.be-reminded.dk/telefonlisten

Den virker efter hensigten
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
14. januar 2003 - 15:01 #2
ja jeg tror lige det er sådan noget jeg skal have.. har du koderne til det så jeg bare kan sætte det ind i hjemme side????
Avatar billede bootie Nybegynder
14. januar 2003 - 15:54 #3
Jeg kan vise og fortælle hvordan man gør.

1. Har du ASP på dit webhotel?
2. Har du tilgang til en database? Access eller MySQL eller ligende
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
14. januar 2003 - 15:57 #4
ja det har jeg men har du det ikke i et html eller hvad??? Men ellers vil jeg gerne have hjælp til det.... MEn jeg det der
Avatar billede bootie Nybegynder
14. januar 2003 - 16:06 #5
Jeg har ikke så meget forstand på at lave login system blot med html...

Det skal jo sikkert helst være serverside altså ASP eller ligende teknologi

Men hvis du er med på at lave det i ASP kan jeg hjælpe dig.
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
14. januar 2003 - 16:12 #6
kan jeg ikke vende tilbage om nogle dag hvis der ikke rigtig kommer nogle der kan i html eller bare har det jeg skal sætte ind....
Avatar billede bootie Nybegynder
14. januar 2003 - 16:38 #7
Jo.
Det kan vi sagtens finde ud af da
Men med ASP og brugerlogin kan du lave indholdt forskellig til den enkelte bruger.

SOm eksempel igen telefonlisten. Der har hver enkel sin egen telefonliste som andre ikke kan få fat i.
Avatar billede dj_bobo Nybegynder
26. januar 2003 - 15:31 #8
jeg har fundet ud af det nu.... Ellers mange takker....