Avatar billede jaretur Nybegynder
14. januar 2003 - 10:58 Der er 4 kommentarer

Mobil påmindelser

Er der nogen der ved om det er muligt at sende flere mobil påmindelser på en gang fra en computer for prisen af en sms?

Det som jeg mener med mobil påmindelser, er de påmindelser som bliver brugt på mobil telefoner for at huske sig selv på forskelligt.

Hvis dette er muligt, hvordan kan det så lade sig gøre?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
14. januar 2003 - 11:01 #1
én sms = prisen for en sms

uanset om der står 1 eller 160 tegn i en besked og uanset hvad, så skal der betales pr. afsendt sms
Avatar billede jaretur Nybegynder
14. januar 2003 - 11:36 #2
Tak, så behøves jeg ikke at arbejde mere med det.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. januar 2003 - 15:22 #3
TDC mobilportalen tillader "gruppe SMS'er" der kan sendes til flere tlfnr.
samtidig. Gå ind på www.tdcmobil.dk

klik på "mail og kalender" og oprette dig selv som bruger.Gå så til SMS funktioner.

Fra TDC portalen kan du gratis sende op til 10 SMS'er pr. døgn eller 3 grupper-sms'er GRATIS, yderliger SMS'er til DK tlfnr. koster 1 kr. stk.
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
09. marts 2003 - 20:30 #4
På Coolsms.dk kan du sende 5 SMS'er til én sms' pris.. (hvis det altså er den samme)!