Avatar billede kochx Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

PALM V - Sync.

Vi har et problem med PALM V og Windows NT 4.0. Når man skal synkronisere sin Outlook 97 med sin PALM V, kommer den op med en adskellige fejlmedelser, og der er ikke synkroniseret noget mellem PALM V og Outlook 97. Vi kører exchange 5.5 på et NT netværk. PALM V er installeret lokalt på en workstation.
Avatar billede slashman Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:26 #1
Först bör du sikrer du körer Hotsync manager 3.0.4 - kan downloades fra palm.
Kan du synkronisere til Palm desktop men ikke til Outlook må det väre din \'Conduit\'.
Hvilken bruger du ?
Avatar billede clausm Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:30 #2
Prøv at hente ActiveSync 3.0 hos Microsoft.
Det virkede fint for mig på en win98 og en palm5

http://www.microsoft.com/TechNet/WCE/tools/actsync.asp
Avatar billede clausm Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:31 #3
Ifølge Microsoft virker det også fint på NT40
Avatar billede kochx Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:38 #4
Vi sidder 3 mand i vores IT afdeling og hiver os i håret. Det er tilsyneladende et NT relateret Problem. Vi har haft løst det problem før, men vores medarbejder er bortrejst og han har ikke lavet dokumentation på det !!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede slashman Nybegynder
26. oktober 2000 - 14:42 #5
Som konsulent kommer jeg ofte til nye PC\'er - de fleste NT4.0.
Det er bare at indstallere Hotsync 3.0.4 og palm desktop til at få synkronisering til at virke.
For at få Outlook synkronisering bruger jeg conduiten \'pocketmirror\'.
Det virker bare \'out of the box\'.
\'Activesync\' er åbenbart en anden conduit - hvilken bruger I ?
Avatar billede kochx Nybegynder
26. oktober 2000 - 15:11 #6
Pocketmirror!
Avatar billede slashman Nybegynder
26. oktober 2000 - 15:23 #7
Så er jeg bange for jeg ikke kan hjälpe mere. Det er et par måneder siden jeg sidst har gjort det, men kan ikke mindes nogle problemer overhovedet. Det skyldes sikkert Outlook/Exchange indstillinger - noget jeg normalt ikke roder med.
Det ville måske hjälpe andre hvis I specificerede fejlmeldingerne lidt nöjere.
Avatar billede nighthawk Nybegynder
08. november 2000 - 22:56 #8
Alternativet ville være at købe Intellisync fra Puma , det virker ganske fint for os også på NT / 2000