Avatar billede -sofus- Nybegynder
11. januar 2003 - 03:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad Service pack køre min server.

Sidder og roder lidt med en lille SQL server, men jeg ved ikke hvad for en SP der er på serveren, hvor kan jeg se hvad for en SP der er på den ?
Avatar billede mckring Nybegynder
11. januar 2003 - 09:26 #1
I sql Query analyzer, skal du skrive version @@ . Det skulle give dig de nødvendige oplysninger.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2003 - 10:18 #2
Du mener vist: "SELECT @@VERSION"
Avatar billede mckring Nybegynder
11. januar 2003 - 10:57 #3
Ja, selvfølgelig
Avatar billede a1a1 Novice
11. januar 2003 - 11:38 #4
Hvis det er din windows service pack du vil finde versionen på kan du bare højre klikke my computer, og så står det der

;)
Avatar billede a1a1 Novice
11. januar 2003 - 11:39 #5
højre klik og vælg properties

skal det jo være :)
Avatar billede -sofus- Nybegynder
11. januar 2003 - 12:38 #6
Det var Service Pak 3 jeg kørte, kan så ikke forstå hvorfor den skriver at jeg ikke kan opgradere til sp4 fordi min version er nyere.