Avatar billede beils Nybegynder
09. januar 2003 - 22:52 Der er 19 kommentarer

Vurdering af mit site

Hej eksperter!!

Jeg er halvt færdig med min side, og vil gerne have noget, at arbejde videre med. Derfor ber´ jeg om noget konstruktiv kritik.

Der er ikke noget logo på min side, men jeg arbejder på det.

Sitet: www.friserverplads.dk/beils/index2.htm

//Beils
Avatar billede avlund Nybegynder
09. januar 2003 - 22:53 #1
Grå er lidt halvkedeligt. Overvej nogle flere og mere sigende farver evt.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
09. januar 2003 - 22:57 #2
Hvorfor djævlen har du valgt en skrifttype som langt de færreste har som standard? (Eurostile el. lign. udfra hvad jeg kan se)
Avatar billede casualty Nybegynder
09. januar 2003 - 22:58 #3
Umiddelbart synes jeg at den er for grå..Pep den op med nogle flere farver...
Din menu kunne også godt trænge til at blive "stylet" lidt...

Mvh Casualty
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. januar 2003 - 23:03 #4
syntes jeg har set den før ?  Et rip off du har lavet eller har du flere bruger ?
Avatar billede beils Nybegynder
09. januar 2003 - 23:05 #5
Michael-k>> Jeg har en anden bruger, der hedder TheMasterGK, men der havde jeg et problem med mine points. Derfor startede jeg forfra med en ny bruger...
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. januar 2003 - 23:06 #6
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. januar 2003 - 23:06 #7
hvad med at lukke din gamle bruger så ?
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. januar 2003 - 23:07 #8
tænker måske også lidt på hvad du bruger sådan noget feedback til  kan ikke se der er sket det vilde siden sidst ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. januar 2003 - 23:08 #9
kikker i Netscape 7

der kommer vandret scroll ca 2 cm før browservinduet er så smalt at der ikke er plads til den indre tabel.

dit billede foroven (http://www.friserverplads.dk/beils/banner/b.gif) kan ikke findes af min browser, check evt om du bruger anderledes store/små bogstaver eller om der er noget andet der ikke er helt korrekt.

Der er en masse spildplads rundt om billedet foroven, det ser lidt tomt ud (men det kan også skyldes at jeg ikke får billedet)

en simpel og effektiv ide at bruge > foran menupunkterne. men den øverste gruppe mangler margin udtil tabelkanten tilvenstre

mvh JakobA
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2003 - 23:10 #10
jeg kan heller ikke se banneret... Nok fordi du linker til den med et stort bogstav i mappenavnet...
Avatar billede jakoba Nybegynder
09. januar 2003 - 23:12 #11
kikket med IE4

hele iframen flimrer ubehageligt når man fører musen henover menu-linksene

i siden for 'bøger' ligger der et link til google ???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. januar 2003 - 23:19 #12
Hvis din side handler om dine kategorier skal de står over din
"Om siden" (eller hvad der nu stod). Det vigtigste først - ellers
overser man det.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. januar 2003 - 23:22 #13
Hvorfor står www.tiscali.net under "Film" ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. januar 2003 - 23:23 #14
Og hvorfor passer tallet ikke. Der står Film (3) men du
har 5 links (men det er jo ikke alle der handler om film...)
Avatar billede wave Nybegynder
09. januar 2003 - 23:36 #15
Netscape® Navigator 4.08 -- siden er helt hen i skoven....
Avatar billede beils Nybegynder
09. januar 2003 - 23:47 #16
Hva´ siger i til farverne nu??
Avatar billede beils Nybegynder
13. januar 2003 - 19:07 #17
Hva´ med farverne nu?
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. januar 2003 - 19:22 #18
den blå linkfarve passer ikke ret godt til den gråblå baggrund.
den lyse grå baggrund passer ganke godt til den gråblå
Avatar billede jakoba Nybegynder
13. januar 2003 - 19:29 #19
http://www.eksperten.dk/spm/303270  beils
http://www.eksperten.dk/spm/304283  z_orgi
http://www.eksperten.dk/spm/304644  z_orgi

beils din idiot. flere brugernavne og samme spørgsmål flere gange.
Tror du du får andet en en slettet nbruger ud af det ?