Avatar billede murdar Nybegynder
09. januar 2003 - 20:15 Der er 2 kommentarer

Hjææælp... irsk ven skal i arbejde

Min søster og hendes irske kæreste er lige flyttet til Danamrk og det er vigtigt han finder et job hurtigst muligt. Ved nogen hvor han kan søge oplysninger, job, hjælp, etc. til sin fremtid i Danmark?  Han læser dansk men det er en langvarig process og møg dyrt. Hjælp venligst!!!!!
Avatar billede no_doubt Nybegynder
09. januar 2003 - 20:20 #1
Tolk :-/ eller bartender ?
Avatar billede murdar Nybegynder
09. januar 2003 - 20:33 #2
Ja men hans ekspertise er svært dokumenteret da de operere meget med erfaring i england og ikke så meget med beviser og papirer som i Danmark derfor har han en ekspertise indenfor opmåling af vandskader og den slags men intet på papir