Avatar billede sorthvidkatkat Nybegynder
09. januar 2003 - 13:42 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

rejser

Er der nogen i dette forum som kender til gode tips/tricks, til billige rejser. Det være sig afbudsrejser, hjemmesider, auktioner og lign.
Jeg har efterhånden prøvet en del, men det er ikke just fantastisk lave priser jeg finder.
Avatar billede semot Nybegynder
09. januar 2003 - 13:43 #1
ja på www.Tv2.dk og så ond under rejser :o)
Avatar billede semot Nybegynder
09. januar 2003 - 13:44 #2
der kan du finde alt om alle rejser udbyder og så kan du prøve at gå ind på des hp vis Tv2 ikke kan finde en
jeg ved at tv2.dk gav mig en rejse til spanien i en uge for 495 kr med hotel i aug. siste år
Avatar billede jelzin101 Praktikant
09. januar 2003 - 13:44 #3
pak en taske, - tag i lufthavnen og køb nogle standby billetter.
Avatar billede semot Nybegynder
09. januar 2003 - 13:48 #4
www.kronerejser.dk der er også mange der er nedsadt men jeg ved ikke vad du vil om det er varmt nok i spanien
jeg bor der nede og lige nu er det 15 det er koldt :o)
Avatar billede sorthvidkatkat Nybegynder
09. januar 2003 - 13:55 #5
prismæssigt lader det til at være det smarteste at tage ud i lufthavnen....og NEJ...Spanien er ikke varmt nok....jeg skal koge!!! Egypten og nedefter
Avatar billede ladyhawke Novice
09. januar 2003 - 14:02 #6
semot>>15 grader = koldt???? prøv med -5 (eller -15 som det var nyårs aften ;o)
Avatar billede ladyhawke Novice
09. januar 2003 - 14:02 #7
i DK forstås...
Avatar billede sorthvidkatkat Nybegynder
09. januar 2003 - 14:32 #8
alt under 25 grader er uacceptabelt
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
09. januar 2003 - 14:48 #9
Prøve http://www.clublastminute.dk/html/index.html, de sender e-mails, når de har nogle tilbud. Desværre mest busture til Prag, Stettin og lignede, men enkelte gang også rigtig gode tilbud p årejser til Thailand.

Derudover er der http://www.afbudsrejser.dk/
Avatar billede jensatlietodk Nybegynder
22. januar 2016 - 21:28 #10
Du kan finde afbudsrejser på www.lastminutecharter.eu/afbudsrejser

/jens