Avatar billede allan_w_hansen Nybegynder
09. januar 2003 - 09:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Adressekartotek

Hvordan får man adressekartoteket vist under mappelisten i outlook-XP?

Hvordan får man outlook-XP til at autofuldføre e-mail adressen?
Avatar billede jones_net Nybegynder
09. januar 2003 - 09:57 #1
adresseakrtoteket kan du enten trække over på outlook mappelisten, eller du kan højreklikke adresselisten og klikke tilføj til mappelisten.

On the Tools menu, click Options.
Click E-Mail Options.
Click Advanced E-Mail Options.
Do one or more of the following:
Turn off automatic name checking

Under When sending a message, clear the Automatic name checking check box.
Turn off automatic completion of e-mail names

Under When sending a message, clear the Suggest names while completing To, Cc, and Bcc fields check box.

taget fra hjælpen... Du skal slefølgelige turne on i stedet for off...

/J
Avatar billede allan_w_hansen Nybegynder
09. januar 2003 - 10:44 #2
Jeg vil gerne have adressekartoteket i en rude for sig.
Ok de chek bokse du snakker om er der ikke.
Avatar billede jones_net Nybegynder
09. januar 2003 - 12:53 #3
DU kan højreklikke adressekartoteket og vælge "åben i nyt vindue" tror ikke du kan gøre det automatisk under opstart...

I engelsk udgave kan du søge i hjælpen efter "auto complete names" - brug assistenten...

I dansk, skal du nok søge efter "autofuldførelse" plus noget andet ang. kontaktpersonerne eller hvad de nu hedder...

/J
Avatar billede allan_w_hansen Nybegynder
05. februar 2003 - 15:02 #4
Har løst det.