Avatar billede tox-man Nybegynder
08. januar 2003 - 21:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ingen background i <td> i IE

Hejsa

Er der nogen af jer der kan forklare mig hvorfor jeg i modsætning til alle andre har problemer med at få vist en baggrund i en <td> eks: <td background="3.gif"> - det virker ikke i IE, men fint nok i NS 6.0 og Mozilla..

nogen der kan komme med en forklaring, samt en evt. løsning ?

http://www.dreamnet.dk/ribers/internet/test.htm

mvh.
Jonas Levring
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2003 - 22:03 #1
Prøv med:
<td style="background:transparent url(3.gif) no-repeat;">
Avatar billede tox-man Nybegynder
09. januar 2003 - 09:06 #2
hjalp ikke :(
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2003 - 09:17 #3
Tror sådan set nok at det virker... problemet er nok den <table> som ligger henover....
Den skal nok gøres transparent!
Avatar billede tox-man Nybegynder
09. januar 2003 - 09:48 #4
og hvordan gøres den det ?
Avatar billede tox-man Nybegynder
09. januar 2003 - 10:04 #5
Jeg tror forresten heller ikke det er det.. det ville nemlig være muligt at se noget at baggrunden ude til venstre, da min menu er højre-justeret, og ikke lige så bred som den øvre tabel...

andre forslag ?
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2003 - 10:08 #6
<td style="background:transparent url(3.gif) repeat-y;">
Avatar billede tox-man Nybegynder
09. januar 2003 - 11:14 #7
det var det der skulle til.. kommer du ikke lige med et svar så du også kan få dine point :)
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2003 - 11:17 #8
sure!