Avatar billede elk Nybegynder
08. januar 2003 - 12:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Regulært udtryk .......

Jeg har en fil med en masse entries af følgende type

$$$URL:X:Y$$$

Hvor URL er fast...dvs der står altid $$$URL:.....

X og Y er integers og kan variere.....
ex.
$$$URL:10:2$$$
$$$URL:10:23$$$

Hvad jeg så står og mangler og det er her spørgsmålet kommer..... det er at jeg skal have fundet alle forekomster af disse $$$URL:X:Y$$$ i filen..... og for hver forekomst skal jeg have X og Y ud....

Håber der er en der lige kan gennemskue et regulært tingest til dette ;)
Avatar billede elk Nybegynder
08. januar 2003 - 14:21 #1
har løst det selv ;)
Avatar billede fangel Nybegynder
08. januar 2003 - 20:03 #2
du må (og skal) gerne skrive hvad du gjorde for at løse problemet... så kan andre senere drage nytte af det...

Morten