Avatar billede erve Nybegynder
25. oktober 2000 - 11:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Niveau i hierarki

Er der mon nogen der ved hvordan man tester på fra hvilket niveau i et givet hierarki en virtual class function er kaldt fra. Det må jo findes i RTTI et eller andet sted.
Mvh Erik

Avatar billede pellelil Nybegynder
25. oktober 2000 - 12:08 #1
øøøhhhhh nåh. Jeg vil umiddelbart sige at det ikke er noget jeg har haft behov for så lad mig spørge HVORFOR du vil vide det? Hvad vil du gerne kunne opnå?
Avatar billede bri Nybegynder
25. oktober 2000 - 12:28 #2
Spørg evt. på ClassName.
Eks.

if ClassName = \'TMyParentClass\' then
  foobar(x)
else
  child_foobar(x);

vh/ BRI
Avatar billede erve Nybegynder
25. oktober 2000 - 12:50 #3
Takker. Så enkelt og dog så ligetil. Jeg var ikke opmærksom på at classname var en class function
Avatar billede erve Nybegynder
25. oktober 2000 - 12:53 #4
Til Pellelil
øøøhhhhhh hvorfor vil du vide det?
Avatar billede pellelil Nybegynder
25. oktober 2000 - 13:01 #5
Umiddelbart gætter jeg på at du vil løse et problem der ikke findes. Derfor spørger jeg hvad du skal bruge det til.