Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
07. januar 2003 - 21:59 Der er 16 kommentarer

Dygtige PHP & ASP udviklere søges!

Shockwaved er danmarks førende leverandør af Digital Markedsføring gennem underholdning og oplevelser.

Vi søger nu dygtige PHP & ASP udviklere til udvikling af store underholdningsløsninger, dynamiske sites og web-applikationer af forskellig karakter.

Vi udvikler typisk i PHP/MySQL og ASP/Oracle eller SQL, afhængigt af opgavetype og kundens ønsker.

Tidligere erfaring med integration mellem Flash og PHP og/eller ASP er en fordel.

Vi er i dag ca. 15 ansatte og er stolte over at have bl.a. DR, TV2, Playstation, GSK, Novo Nordisk, LEGO, Tryg, Topdanmark, TDC, Orange, Telia med mange, mange flere på vores kundeliste.

Kontakt venligt Kim Chr. Hvidkjaer på email kim.hvidkjaer@shockwaved.com eller ring på 70 27 22 27.

For uddybende kommentarer bedes disse postet her.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
07. januar 2003 - 23:35 #1
Kan folk med erfaring i JSP også bruges ...
Jeg har også erfaring (lidt) indenfor VB - Så derfra og til ASP kan der vel ikke være et stort skridt (correct me if i'm wrong :-)

Hvad med XML erfaring - er det noget, som i også kigger efter...

Der var jo en del af det i outputtet, da jeg hjalp jer med jeres Motorola-app (omend jeg undres over, hvorfor i aldrig vendte tilbage, da i over ICQ sagt, at i gik til frokost :-( )

/Søren Munk Skrøder
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
07. januar 2003 - 23:46 #2
:-)

XML er også interessant, dette er dog mest i forhold til vores serverplatform  (java) og op mod Flash-klienter.Hvis du kan ASP er det lækkert.

JSP er ikke lige på mangel-listen pt. men hvis du er hurtig til at lære ASP så er det fint med mig :-)
Avatar billede schaefner Juniormester
07. januar 2003 - 23:53 #3
Hvordan vil det så fungere. Freelance eller hvordan?
Avatar billede bearhugx Nybegynder
07. januar 2003 - 23:58 #4
Ja - taler vi fastansættelse eller time/projekt-basis ???
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
08. januar 2003 - 00:00 #5
Afhænger af kvalifikationer, mv.

Vi kigger pt. på timeansatte, deltid og fuld tid, hvor beslutningen vil være underlagt vores ressourceplanlægning.

I forhold til PHP som er lidt specielt i den forstand at vi også har en række interne projekter her skal løses, hvilke faktisk godt kan løses uden at man sidder onsite, vil der være flere muligheder.

I forhold til ASP så har vi pt. brug for forskellige scenarier.

Fællestræk er at det er kontraktansættelser og vi leder ikke efter egentlige freelancere, hvor dog timeansættelser kan være relevant.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
08. januar 2003 - 00:04 #6
Kan man arbejde hjemmefra/fra eget kontor etc.?
Og hvordan med asp.net(c#) - er I ikke hoppet med på den endnu :)
Erfaringer med cms er vel kun en fordel?
Avatar billede hono Nybegynder
08. januar 2003 - 00:14 #7
hmm, er kun 17, så næppe kvalificeret. Kunne alligevel ikke lade være med at tjekke jeres site ud (www.shockwaved.com), og der er i hvert én ting jeg må sige: Ham der DigiKim er ALT for sej. Han forstår næsten alt. Det er rigtig cool lavet!

Hono
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
08. januar 2003 - 00:15 #8
Det kan være acceptabelt i visse scenarier at arbejde hjemmefra, (især m. PHP, men jeg fornemmer det var et ASP-spørgsmål ;) men vi foretrækker onsite, hvilket er nødvendigt til de større opgaver da der arbejdes i teams..
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
08. januar 2003 - 00:19 #9
hehe.. Alder er sådan set ikke noget kriterie, men det er sfl. en forudsætning at du er dygtig :-)

Og takker for komplimentet omkring digikim.. han er kun i en MEGET tidlig udgave, så han skal nok blive helt sej ;)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
08. januar 2003 - 00:31 #10
Men at arbejde hjemme involverer jo især en NDA :-)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
08. januar 2003 - 00:32 #11
Jeg kan følgende : C  , Java, JSP, lidt PHP, HTML, XML / XSLT, lidt VB, lidt Delphi.... Er hurtigt til at lære nyt...

Intresseret, så  jeg sender lige en e-mail med opdateret CV ...
Avatar billede bearhugx Nybegynder
08. januar 2003 - 00:33 #12
Hmm C/C++, ikke kun C
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
08. januar 2003 - 00:35 #13
sjup, skyd endeligt et CV afsted..

(og ja, hjemmearbejdet involverer ALTID en NDA :-)
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2003 - 12:27 #14
Kim >> Hvornår kan man så forvente at høre fra dig, når man har smidt CV mm. afsted?
Avatar billede kimhvidkjaer Nybegynder
08. januar 2003 - 12:36 #15
Umiddelbart! :-)
Avatar billede _darkstar_ Nybegynder
09. januar 2003 - 14:48 #16
Jeg kan både PHP, Java, ASP og XML.

Derudover har jeg leget lidt med PHPs dynamiske flash-generator.

Jeg arbejder freelance.

Hvis det har interesse, så giv et ring på 70 25 19 99.

Mvh. Michael.