Avatar billede cozey Nybegynder
06. januar 2003 - 18:36 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Søger php-programmør.

Hej.

Nu har jeg, sammen med izemate (herindefra), fået lavet en design, til vores madside.

Den er blevet slicet og lagt i HTML, og der mangler nu kun den fornødne PHP.

Og da jeg ikke har så meget tid som jeg gerne ville, søger jeg en peron, som kunne være interesseret i at være medarbejder på Madviden.dk, og stå for alt hvad der hedder PHP.

Det der skal laves er et system, hvor brugerne har mulighed for at logge ind, og uploade deres opskrifter, og på den måde dele dem med andre brugere.

Vi har en del flere idé'er, som jeg dog ikke vil nævne her.

Senere vil vi kontakte dig, hvis siden skal udbygges eller rettes. Du vil blive medarbejder på lige fod med os andre.

Jeg håber der er en enkelt interesseret derude, og glæder mig til at høre fra jer.

/Cozey
Avatar billede dennism Nybegynder
06. januar 2003 - 18:40 #1
Får man noget til gengæld for sin programmering?...
Avatar billede schaefner Juniormester
06. januar 2003 - 18:43 #2
hvad får man ud af det?
Avatar billede shors Nybegynder
06. januar 2003 - 18:46 #3
Cozey skriver : "Du vil blive medarbejder på lige fod med os andre"
Avatar billede dennism Nybegynder
06. januar 2003 - 18:48 #4
shors >>

Ja!?... Men det fortæller da ikke noget om, om der er penge i det! :)
Avatar billede cozey Nybegynder
06. januar 2003 - 18:54 #5
dennism>>>
Hvordan skal jeg kunne fortælle om der er penge i det, før siden er lagt ud på nettet? ... det må man jo selv vurdere, om man ser noget fremtid idet...

Men banneret vil også komme på flere af mine egne sider, og på den måde blive vist til en del mennersker (nogen af dem har 7-900 brugere om dagen), så jeg tror der er fremtid i det.
Avatar billede cozey Nybegynder
06. januar 2003 - 19:00 #6
HOV!!!... det forløbige af siden kan ses her:
http://www.musikviden.dk/madviden/  -og et billede af selve opskriften her:
http://www.designsolution.frip.dk/bla/html.html
Avatar billede cozey Nybegynder
06. januar 2003 - 19:10 #7
Nogen af jer som er interesseret?
Avatar billede dennism Nybegynder
06. januar 2003 - 19:21 #8
cozey >>

Det kunne jo godt være at I evt. ville betale en sum penge for programmeringen!...
Iøvrigt, så ser designet rigtig godt ud!...
Jeg ved ik helt om jeg er interesseret, eller ej!...
Jeg skal lige tænke over det... Hvis jeg gerne vil, gør det så noget at jeg kun er 15 (fylder 16 om et par uger)?

Se evt. min HP: http://www.demaweb.dk
Avatar billede cozey Nybegynder
06. januar 2003 - 19:39 #9
dennism>>>
Penge kan vi ikke klare på nuværende tidspunkt.

Vi tager ikke efter alder, men efter evner ... hvis du kan klare opgaven, jamen så er det jo som det skal være.
Avatar billede kimputer Nybegynder
06. januar 2003 - 21:06 #10
Det der overbeviste mig om at det kunne være et spændende projekt,
er selvfølgelig selve ideen men også jeres design, det er yderst
vellykket.
Skriv en mail til mig Kimputer@mail.sonofon.dk,
så må vi tage en snak omkring detaljerne og se om vi kan finde frem
til en løsning.
Avatar billede cozey Nybegynder
07. januar 2003 - 01:33 #11
kimputer>>>
Det lyder godt ;o) ... jeg får lige sat det sidste HTML op og får lavet de sidste sider, så sender jeg dig en mail. Så kan du bedre få et helheds-indtryk.

Og jeg håber naturligvis at det er noget du er interesseret i.

-Sender (Hvis alt går vel) mailen sent imorgen.
Avatar billede cozey Nybegynder
07. januar 2003 - 18:35 #12
Andre interesserede?
Avatar billede cozey Nybegynder
07. januar 2003 - 23:14 #13
?
Avatar billede cozey Nybegynder
08. januar 2003 - 12:07 #14
Ikke andre? ... er det tid til at lukke ...? :)

kimputer>>>
Vi er blevet lidt forsinket på siden, men jeg dropper dig lige en mail iaften, eller imorgen ... håber det er iorden ;o).
Avatar billede kimputer Nybegynder
08. januar 2003 - 16:09 #15
I sender bar' designet når engang I har fået styr på det :)
og det ville være fint hvis I sammen med designet gider vedlægge en problemformulering, så jeg har mulighed for at vurdere om det nu også er et projekt jeg har lyst til at medvirke i.
Avatar billede cozey Nybegynder
09. januar 2003 - 17:48 #16
Problemformulering?
Mener du hvilke opgaver der skal laves i PHP, eller hvad meningen er med siden?

PS.
Vi har indtil nu fået lavet følgende, og klippet ud i php
http://www.musikviden.dk/madviden
http://www.musikviden.dk/madviden/opskrifter.php
http://www.musikviden.dk/madviden/opskrift.php
http://www.musikviden.dk/madviden/drinks.php

-Og selvfølgelig vores style.css ...
Avatar billede cozey Nybegynder
09. januar 2003 - 17:49 #17
PHP = HTML  ;o)
Avatar billede kimputer Nybegynder
11. januar 2003 - 13:27 #18
undskyld men hvis jeg skal hjælpe jer så skal alt kommunikation frem over køre via. mail, og så må I gerne lige afslutte det her spørgsmål... :)
Avatar billede caturn Nybegynder
11. januar 2003 - 18:25 #19
Jeg vil gerne arbejde sammen med jer.
Jeg har pt. ingen side at vise frem da jeg lige har logget min ned til ombygning.
Skal der bruges MySQL? Jeg er ligeglad om det er med eller uden bare så jeg ved det.
Jeg er kun 13... 14 i morgen! :-) Men jeg har arbejdet meget aktivt med PHP i et godt stykke tid og har lavet ting som:

Chat
Forum
SMS-sender
Søgemaskine
Spil

Jeres design er overdrevet fedt!
Christian
Avatar billede cozey Nybegynder
11. januar 2003 - 23:42 #20
....
Avatar billede kennyd Nybegynder
13. januar 2003 - 11:37 #21
Selvstændig PHP-programmør kunne godt være interesseet i opgaven. Mail til mig på kcdk@edb.dk for yderligere oplysninger.
Avatar billede cozey Nybegynder
15. januar 2003 - 04:26 #22
Madviden.dk har valgt at bruge kimputer til opgaven ... men takker for interessen.
..:::L U K K E R:::..
Avatar billede totaliorden Nybegynder
15. januar 2003 - 04:32 #23
lol "design" - Det er jo bare firkantet