Avatar billede kasper82 Nybegynder
06. januar 2003 - 16:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tv-out

Jeg har en bærbar hvor der er TV-out i .. dvs. der er et Rundt gult stik .. Hvad for et kabel skal jeg bruge?.. jeg har i min stationære et svhs stik.. kan jeg få en konverter så den kan bruges på min bærbare ??
Avatar billede aryain Nybegynder
06. januar 2003 - 17:25 #1
Du skal bruge et composite stik, med en tilsvarende gul udgang i den anden ende. Det kan så sættes i en scart adapter sammen med kabler fra lydkortet. Der findes vidst composite->svhs adapter, men det vil ikke gøre nogen forskel da kvaliteten ikke er så høj i composite kablet og så er det da lettere med et scart stik.
Avatar billede kasper82 Nybegynder
06. januar 2003 - 18:13 #2
Nogen anelse hvor jeg kan købe det billigst? :)
Avatar billede aryain Nybegynder
06. januar 2003 - 18:54 #3
Jeg tror ikke der er stor forskel i priserne. hvis der er en rigtig elektronik forretning, altså ikke en computerbutik, men en der sælger diverse små elektriske dimser osv. kan det måske betale sig at købe det der. Ellers kan det købes i enhver Fona eller Fredgaard.