Avatar billede technodance.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 03:08 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

havd syntes i om designet

hejZa læser

havd synse I om det her???
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 03:08 #1
Avatar billede ebe Praktikant
06. januar 2003 - 03:10 #2
Asp-server.dk er et sted hvor du kan for lavet en hjemmeside
vi vil være det billigste sted at for det lavet ved

Det skal være MEGET billigt
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
06. januar 2003 - 03:17 #3
Jeg mener ikke designet afspejler seriøsitet på nogen måde, hvorfor jeg personligt aldrig selv kunne drømme om at benytte jer.

Så hvis I vil noget med jeres projekt, vil jeg opfordre jer til at få proffesionel bistand mht. jeres ansigt udadtil :)
Avatar billede ebe Praktikant
06. januar 2003 - 03:25 #4
Man kan ikke for lavet en hjemmeside
Man kan FÅ lavet en hjemmeside
Avatar billede ebe Praktikant
06. januar 2003 - 03:28 #5
Det hele sidder skævt på siden, første linie er rykket for meget til højre i forhold til teksten som står nedenunder, og den tekst står også for langt til højre. Det virker lidt det hele som kastet ind med en møggreb.
Avatar billede ebe Praktikant
06. januar 2003 - 03:34 #6
Priser står under tilbehør, menupunktet priser mangler. ellers er de andre sider ikke så slemme.
Avatar billede technodance.dk Nybegynder
06. januar 2003 - 03:38 #7
Avatar billede ebe Praktikant
06. januar 2003 - 03:46 #8
Den anden virker mere seriøs, i skal bare lade være at lave stavefejl på forsiden, og så få linet tingene ordentligt op. Hvis i skal sælge hjemmesider, skal jeres egen i hvertfald være perfekt.
Avatar billede ebe Praktikant
06. januar 2003 - 03:49 #9
farverne på site2003 er fine, meget bedre end server.dk
Avatar billede jazzy-jay Nybegynder
06. januar 2003 - 04:30 #10
Jeg syntes godt du kunne gøre noget ud af designet.
det skal der arbejdes på.
Avatar billede niceday Nybegynder
06. januar 2003 - 04:58 #11
Du burde undgå at anvende frames. Synes dit farvevalg ikke er det bedste og jeg vil kraftigt anbefale dig at anvende css.

/ have a nice day !
Avatar billede izemate Nybegynder
06. januar 2003 - 09:42 #12
Jeg ville sige at farverne ikke passer så godt..
jeg ville nok lave den i de farver du har anvendt under webhotel fx. lave menuen sådan.
siden kunne godt være lidt mere proff. hvis i laver webdesign og så ville jeg nok indremme teksten i midten i en tabel og lave farven hvid med evt. den orange farve i toppen !

<\\izemate
Avatar billede izemate Nybegynder
06. januar 2003 - 09:44 #13
siden kunne også bruge noget grafik :) som kan peppe det hele lidt op!

<\\izemate
Avatar billede mal_t Nybegynder
09. januar 2003 - 18:30 #14
Husk en title, indsæt i HTML´en :

<title>asp-server.dk</title>

Ellers meget enkelt design, så må du selv afgøre om det er skidt eller dårligt ;)