Avatar billede hede99 Nybegynder
03. januar 2003 - 19:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Outlook som CRM system

Hej..

Er der nogen som anvender deres Outlook/Exchange server som et CRM system. SÅ vil jeg gerne høre om det... Eller hvis man kender til systemet der giver CRM muligheder i Outlook...
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2003 - 19:20 #1
Avatar billede hede99 Nybegynder
03. januar 2003 - 19:28 #2
måske lige info på dansk
Avatar billede mckring Nybegynder
03. januar 2003 - 21:12 #3
Nu må jeg bede om point for mit link fra tidligere på dagen: ;-)

http://www.oppsol.com/opportunity.htm

De har kørt kampagne sammen med Outlook. Bemærk, at jeg ikke er ansat i firmaet. Jeg synes bare, at det er en rimelig smart løsning.
Avatar billede mckring Nybegynder
03. januar 2003 - 21:13 #4
Jeg prøver lige igen. Beklager.

Nu må jeg bede om point for mit link fra tidligere på dagen: ;-)

http://www.oppsol.com/opportunity.htm

De har kørt kampagne sammen med Outlook. Bemærk, at jeg ikke er ansat i firmaet. Jeg synes bare, at det er en rimelig smart løsning.
Avatar billede hede99 Nybegynder
03. januar 2003 - 21:33 #5
Løsningen er meget smart... dog vil jeg gerne selv kunne lave det eller finde noget gratis..
Avatar billede mckring Nybegynder
03. januar 2003 - 22:03 #6
Jeg skal prøve at huske dig, hvis jeg falder over noget.

Var det mig der fejlagtigt fik point.

I givet fald, er jeg selvfølgelig behjælpelig med at videregive dem til den rette.
Avatar billede hede99 Nybegynder
03. januar 2003 - 22:17 #7
nej.. du har fået de rigtige point..
Avatar billede rasso01 Nybegynder
15. januar 2003 - 09:07 #8
Prøv at kigge på www.channelcrm.dk