Avatar billede topydopy Nybegynder
03. januar 2003 - 15:13 Der er 4 kommentarer

PS viewer til windows 2k

Hvor finder jeg en ps viewer til windows 2k. Det skal ikke være Ghostview og APFL Ghostscript!
Avatar billede topydopy Nybegynder
03. januar 2003 - 15:13 #1
ps står selvfølgelig for postscript fil
Avatar billede zleep-dogg Nybegynder
09. november 2003 - 18:07 #2
har du prøvet ACDSee? den bruger vist nok ghostview som plugin men det virker i hvert fald fint på min win2k
Avatar billede zleep-dogg Nybegynder
09. november 2003 - 18:09 #3
ellers er der selvfølgelig også muligheden for at vende sig mod adobe's programmer eftersom de er ophavsmænd til formatet...
Avatar billede zleep-dogg Nybegynder
09. november 2003 - 18:14 #4
men de er selvfølgelig lidt dyre...