Avatar billede sv.a Nybegynder
03. januar 2003 - 03:11 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Internet opkobling gennem Ericsson T29

Hvis jeg skal have en bærbar på internettet, over en mobil telefon, hvor jeg vel at mærke VIL beholde min T29s (jeg er meget glad for den telefon), hvad skal jeg så gøre...
Jeg har oprettet abonnetment hos teledk. (net+)

Jeg har ledt efter, og afprøvet en masse software, men intet virker.
Det der ligger på sonyericsson's side, er kun til ringetoner, billeder og adr. bog.
Og hos deres support siger de at det ikke er muligt...
Kan det virkeligt passe....

Er der nogle der har nogle foreslag??
evt. et 3. parts program.
Avatar billede sv.a Nybegynder
03. januar 2003 - 03:17 #1
jeg her forresten købt et originalt datakabel.
Avatar billede skrewz Nybegynder
03. januar 2003 - 03:26 #2
så vidt jeg ved så kan du bare installere modemmet på din computer og oprette en forbindelse til din ISP i opkald-via-modem-tingen i windows?
Som om det var en fastnetopkobling?
Avatar billede skrewz Nybegynder
03. januar 2003 - 03:26 #3
Hvor går det galt?
Avatar billede oz2kas Nybegynder
03. januar 2003 - 04:05 #4
efter dit sidste spm. kiggede jeg lidt rundt på specifikationerne for din telefon.
så vidt jeg ved skal telefonen have indbygget modem for at kunne bruges til det, det har din ikke (http://www.sonyericsson.com/dk/spg.jsp?template=PS1&B=ie&PID=9650&LM=PSM_V) men jeg er som sagt ikke sikker, jeg har sågår ikke kunnet finde modem-drivere til min egen ericsson r380 world.
Avatar billede skrewz Nybegynder
03. januar 2003 - 04:09 #5
Jeg ved det, men jeg /skal/ sige det:
Få: www.sonyericsson.com/t39.

;)
Avatar billede sv.a Nybegynder
04. marts 2003 - 08:48 #6
os2kas gider du at ligge et svar.
du havde ret
Avatar billede oz2kas Nybegynder
04. marts 2003 - 13:09 #7
at svare.
hvad gør du så nu?
ny telefon?