Avatar billede rasmuslp Nybegynder
31. december 2002 - 13:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Instalering af fonte på win xp pro eng sp1?

Hvordan gøres det?

Det virker somom at alle de "almindelige" måder at gører det på er forsvundet. Når jeg går ind i fonts i control panel, og så går op i files, så er der intet der hedder noget med install. Jeg har også kigget de andre menu'er igennem, men uden held.

Hvis jeg prøver at kopierer dem direkte ind i mappen windows/fonts så kommer den der "install bar" heller ikke...
Og det hjælper ikke at genstarte min pc.

Jeg har tjekket i både Photoshop og Word, men de nye fonte er der bare ikke.

2 screendumps.
Et fra min pc (hvor det _ikke_ virker): http://www.rlponline.dk/min.gif
Et fra min fars pc (hvor det virker): http://www.rlponline.dk/minfars.gif
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2002 - 13:48 #1
Du skal være logget på som admin før du kan..?
Avatar billede rasmuslp Nybegynder
31. december 2002 - 13:50 #2
Jeg er logget på med en bruger der hedder "Rasmus", men "Rasmus" har adminrights, så det er vel som det skal være
Avatar billede prodic Mester
31. december 2002 - 13:53 #3
under Apperance and Themes, kan du i venstre side vælge Fonts - derfra burde du kunne installere fonte.
Du kan evt. skifte til Classic View i kontrol-panelet, og derfra vælge Fonts, og installere.
Avatar billede rasmuslp Nybegynder
31. december 2002 - 13:59 #4
prodic> Jeg kører classic, og har også prøvet i XP style, men der er ingen af stederne jeg kan instalerer fonte...
Avatar billede yaris Praktikant
31. december 2002 - 20:46 #5
Hvis du kan pakke dem ud som det er på det screenshot så bare marker fontene og kopier dem ind i mappen
Avatar billede rasmuslp Nybegynder
01. januar 2003 - 17:56 #6
Jeg fandt ud af at bruge et progam hentet her: http://www.theill.com/fl/