Avatar billede hijklm Juniormester
30. december 2002 - 13:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke hente news?

Jeg har ADSL og plejer at hente mine news via news.sunsite.dk

Men de sidste to dage har den ikke kunnet connecte og dermed hente news. Den bliver ved med at sige "unable to connect to server".

Jeg har så prøvet følgende servere uden held:
news.orangenet.dk
news.tele.dk
news.inet.tele.dk

Jeg har forbindelse via Galnet (Odense).

Er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede whatever Nybegynder
30. december 2002 - 13:43 #1
Problemet med news.sunsite.dk opstod pga. den store strømafbrydelse i jylland lørdag. De andre servere kan du ikke benytte, når du ikke benytter deres internetforbindelse. F.eks. sidder jeg på en TDC-forbindelse, jeg kan derfor ikke benytte orange's news-server. Se mere om Sunsite problemet på http://sunsite.dk/
Avatar billede sobazz Nybegynder
31. december 2002 - 12:45 #2
Sunsite kører forresten igen, hvis du ikke selv har opdaget det.