Avatar billede lacalifornia Nybegynder
27. december 2002 - 21:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gator Company inc.

Hej!

Jeg er efterhånden ved at være noget så træt af "The Gator Company inc."

Ifølge dem selv skulle deres lille utility være SÅRE smart... og se nu hvad de tilbyder:
http://www.roadrunner.1go.dk/eksperten/fuckinggator.gif

Det jeg ikke kan lide er måden de formidler deres Ad-software, og den massive spredning der er på deres spam. Der findes efterhånden ikke mange sider hvor der ikke popper en-eller-anden "smart" gator ting op...

Jeg kan sagtens undgå at blive direkte generet, da jeg efterhånden kender til alle de lumske metoder der bliver brugt.. men tænk på dem, der ikke er bekendt med dem.. de bliver simpelthen røvrendt.

Den slags advertising burde helt klart forbydes, men hvordan kan det lade sig gøre???
...og hvad er jeres holdning til Gator company og deres "interessefæller"??

/LA
Avatar billede predator_ Nybegynder
27. december 2002 - 21:27 #1
Jeg tror alle synes det samme som dig..
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
27. december 2002 - 21:37 #2
hmm... ikke godt fundament for debat.

men hvordan kan den slags massespredning af spam fra eet enkelt firma ungås/forbydes???
Avatar billede predator_ Nybegynder
27. december 2002 - 22:02 #3
hehe, nej
Avatar billede arkham Nybegynder
28. december 2002 - 03:41 #4
få fat i maya popup killer.. den klarer de små ærter
Avatar billede nstenberg Nybegynder
28. december 2002 - 22:49 #5
Jeg ville da ikke græde hvis et par russiske hackere en dag lavede et DoS-andgreb på deres servere (hermed IKKE en opfordring).
Så længe jeg har SpyBOT er jeg glad.
Avatar billede s.stud Nybegynder
29. december 2002 - 23:03 #6
Så vidt jeg ved, så er den form for markedsføring allerede ulovligt.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
30. december 2002 - 03:38 #7
Mht. GAIN, så er det jo et stykke software som følger med en række forskellige "freeware"-programmer... Så længe producenterne kobler GAIN til deres software, har de råd til at holde det "free". Under installationen af fx programmer som iMesh, accepterer man GAINs policy.