Avatar billede tobias Nybegynder
22. oktober 2000 - 21:36 Der er 19 kommentarer

Farve palette.....!?

Jeg får en fejl meddelse når jeg åbner mit video kort program, som lyder sådan her:

PC-VCR Remote does not support a 4-bit color palette.

Please change your display´s color palette settings, then start PC-VCR Remote

Det virker fint i 9x men ikke i 2k. WHY ???

og hvordan kan jeg ændre min color palette i win2k så det ikke er en 4-bit....!?

PLEASE HELP ME...!
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 21:46 #1
Jeg bruger ikke selv win2k, men det kunne godt lyde som en fejl i driverne, medmindre du køre med en farveopløsninger på omkring 16 farver.
Avatar billede tobias Nybegynder
22. oktober 2000 - 21:49 #2
Jeg køre med en farve opløsning på 32 bit og det hjælper ikke at skifte til 24 bit !
Avatar billede milo Nybegynder
22. oktober 2000 - 22:22 #3
hvilket skærmkort har du ?
Avatar billede goulduck Nybegynder
22. oktober 2000 - 22:27 #4
Understøttes PC-VCR af Windows 2000 ?
Avatar billede tobias Nybegynder
23. oktober 2000 - 00:15 #5
Matrox Mystique med Rainbow Runner

goulduck -->

Neeej men det kunne jo godt være man kunne få det til at køre aligevel....! Hvis det bare var farve palletten man skulle ændre...!
Avatar billede rune_mariboe Nybegynder
24. oktober 2000 - 01:48 #6
Formatter disken og kør DOS! ;)
Avatar billede tobias Nybegynder
24. oktober 2000 - 10:02 #7
ja det skal nok hjælpe....spade
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:57 #8
rune> Kan vi ikke prøve at undgå sådanne kommentar?

De er ved at være kedelige....
Avatar billede rune_mariboe Nybegynder
26. oktober 2000 - 02:02 #9
goulduck«Jeg beklager sincert, mit indslag ikke havde en underholdende effekt på dig - jeg er nok vant til en lidt mindre formel support end den, i her yder...

tobias«Tag den med ro...

Slut
Avatar billede goulduck Nybegynder
27. oktober 2000 - 09:16 #10
rnue> Det er som sagt kun fordi den joke har været brugt mange gange før ... det var ikke ment til \"dig\" men til alle ....
Avatar billede burningice Nybegynder
29. oktober 2000 - 19:19 #11
Matrox PCVCR skulle køre i windows 2000 også, tjek lige deres hp, (www.matrox.com) for opdaterede drivere & pogrammel
Avatar billede rune_mariboe Nybegynder
01. november 2000 - 00:53 #12
goul«Jowjow... Det var såmen heller ikke ment som en joke, snarere som ganske almindelig sammenbidt brok over Mikrosaft og deres tyrani...

Happy helpin\'!
¤BlaZAPP!¤
Avatar billede burad Nybegynder
07. november 2000 - 08:01 #13
jeg kør win2k men da jeg kørte 95/98 havde mit skærmkort ASUS Riva TNT et problem med farverene også men da jeg skiftede til 16bit var der ikke længre et problem. prøv det.
problemet var der kun hvis jeg brugte TV in/out.
Avatar billede tobias Nybegynder
08. november 2000 - 00:13 #14
Det er osse det jeg skal bruge ...!

har været inde på hjemmesiden og tjekke for nye drivere og har osse fundet den til win2k og installeret den men den brokker sig stadig over farvepalletten...!
Avatar billede burad Nybegynder
09. november 2000 - 11:32 #15
jeg har ikke haft mange problemer med mit Riva TNT andet end at jegikke længre kan TVin for jeg har ikke Live3400 i en Win2k compatibel udgave
Avatar billede tobias Nybegynder
12. november 2000 - 01:22 #16
øhhh nej men jeg er sådan set ikke intereseret i hvad folk ikke har haft problemer med...! Jeg ville bare gerne vide hvordan jeg kunne rette de probelmer jeg har...!
Avatar billede tovarisj Nybegynder
16. november 2000 - 17:34 #17
tovarisj aka. tobias

Jeg beklager ikke at kunne nogen som helst point i dette spørgsmål da admin har slettet min konto...! FLOT admin.
Avatar billede tommyf Nybegynder
16. november 2000 - 21:04 #18
Havde du holdt dig til reglerne var det ikke sket!
Avatar billede tovarisj Nybegynder
16. november 2000 - 22:39 #19
sådan er livet desværre...! Dette sted burde bare være et sted hvor man hjalp henanden og ikke et sted hvor man for ondt i røven over hvem der giver point til hvem...!