Avatar billede tall_thor Nybegynder
26. december 2002 - 09:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort - transform & lighting - Battelfield

Jeg har lige fået Battelfield i julegave man kan ikke køre spillet som kun kommer op i sort/hvid jeg køre Windows XP og har et ATI Rage 128 med 32 Mb. Der stå at grafik kortet skal understøtte "Transform & Lighting" det gør det sikkert ikke?

Men hvordan kan jeg finde et meget billigt grafikkort som kan køre Battelfield og som understøtter "Transform & Lighting"

/Thor
Avatar billede doctor6000 Nybegynder
26. december 2002 - 09:33 #1
jeg vil foreslå et GF4 TI4200 er dog stadig lidt dyrt men så får du også glæde at spillet
Avatar billede tall_thor Nybegynder
26. december 2002 - 09:38 #2
Jeg ville meget gerne have et GF4 Ti men det er alt for dyrt jeg har 600-800 kr.
Avatar billede stoltenborg Nybegynder
26. december 2002 - 10:05 #3
Hmmm.
Har en kammerat der spiller BF med et GF3 Ti200. Detter hakker stadig en smule, så hvis du kun vil give 6-800 kr. for et GFX, så får du ikke megen glæde af BF. Alternativt så køb et brugt GFX. Jeg er helt enig med doctor6000 - du bør (minimum) købe et GF4 Ti4200.

//Jan
Avatar billede kimilion Nybegynder
26. december 2002 - 11:59 #4
køb et Gf 4mx.
En af mine venner har et gf 4 mx 420, og det køre bedre end på mit gf3 ti200.
vores pc'er en næsten ens.....
Så jeg vil foreslå et gf4 mx kort da de ligger i 600-800 ;)