Avatar billede glazz Nybegynder
24. december 2002 - 08:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

japansk > dansk

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at få dette oversat til dansk, er der ikke lige en der er ferm til japansk.

A:現在このエラーメッセージが表示されてゲームが動作しない問題に関しまして、ゲーム開発元 Infogrames社に調査を要請中となっております関係で、確たる問題解決の方法がございませんが、USB接続のゲームパッド・ジョイスティックなどをご使用になっておりましたら、
パソコンからこれらを外した状態でゲームが起動するかどうかお確かめください。
それでもなおゲームが起動しない場合、お手数ですが、ゲームパッド・ジョイスティックのドライバをアプリケーションの追加と削除など、ゲームパッド・ジョイスティックメーカーの推奨する方法で削除した後、ゲームが起動するかどうかをお確かめください。
上記方法でゲームが起動するようでしたら、ご不便をおかけいたしますが、ゲームパッド・ジョイスティックのご使用を当面お控えくださいますようお願いいたします。

なお、この問題の解決方法等が判明次第、弊社ホームページで発表の予定となっております。

Q.6:マニュアルにあるボードで、表示されないものがあります。

モードで勝ち進みませんと、すべてのボードは使用できません。
Avatar billede glazz Nybegynder
24. december 2002 - 08:24 #1
nå, jeg kan ikke paste japansk. Men det står på http://www.panda.co.jp/products/supreme/sb_faq.html

lige under denne tekst:

ERROR: an unknown exception.
Last kernel error:
typeid: class Housemarque::Kernel::Error
What: [No message]
Expr: [No expression?}
File: E:\work\ht\EDGE\HMG_Kernel\Impl\Error_Handling\Error.cpp
Line: 16
Avatar billede _michael_ Nybegynder
24. december 2002 - 10:09 #2
Næh, japansk går det ikke så godt med. Engelsk er lidt bedre...
Supreme Snowboards engelske hjemmeside er her:
http://www.supreme-snowboarding.com/

Udviklernes hjemmeside:
http://www.housemarque.com/index_flash.html

/michael
Avatar billede _michael_ Nybegynder
24. december 2002 - 10:10 #3
- You can change many settings that directly affect game's performance by pressing Gfx quality button on Supreme Snowboarding Startup options window.

- Usually the best render device for Voodoo/3Dfx cards is Glide3x.

- If you are running low of texture memory and you have Voodoo/3Dfx card select 256 colour textures from Gfx quality window.

- Always download the latest drivers from your 3D cards manufacturers web page.

- Supreme Snowboarding is compatible with Windows NT 4.0 & Service pack 3 or newer.