Avatar billede totaliorden Nybegynder
23. december 2002 - 17:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Søger font

Nogen der ved hvor jeg kan hente -> Arial Narrow
Avatar billede no_doubt Nybegynder
23. december 2002 - 17:20 #1
her din mail
Avatar billede donwang Nybegynder
23. december 2002 - 17:20 #2
Jeps: http://www.myfonts.com/fonts/microsoft/arial/
Men den koster da det er en microsoft font!O)
Avatar billede donwang Nybegynder
23. december 2002 - 17:22 #3
No doubt>> Det er da vist ikke helt lovligt<?o)
Avatar billede totaliorden Nybegynder
23. december 2002 - 17:22 #4
Nej den koster ikke noget - Har hentet den gratis en gang, men kan selvfølgelig ikke huske hvor
Avatar billede corax Nybegynder
23. december 2002 - 17:31 #5
Hvis det er lovligt, kan jeg da godt sende narrowpakken til dig.
Avatar billede 7th Praktikant
23. december 2002 - 17:32 #6
http://www.dafont.com/en/theme.php?cat=401&page=1&nb_ppp_old=10&texte=Arial+Narrow&nb_ppp=10

Bemærk disse fonte er efterligninger af originale fonte, hvilket gør dem lovlige. F.eks kan et g i en font være lavet en lille smule om.

*The fonts presented on this website are their authors' property, and are either freeware, shareware, demo versions or public domain, most of the time for non-commercial use. Look at the readme-files in the archives or directly on the indicated authors' websites for details, and contact them if doubtful.
Each font may be removed from this website on request of the author.
DaFont is declared at the CNIL - Nr.799082*
Avatar billede totaliorden Nybegynder
23. december 2002 - 17:37 #7
Der var den (næsten) - Takker for hjælpen :)