Avatar billede nrgfreak Nybegynder
23. december 2002 - 17:08 Der er 5 kommentarer

Asus A7v266-e/raid

Jeg har lige fået dette bundkort men hvorfor fanden kan jeg ikk se i min bios hvor varm cpu´en er ???
Avatar billede sekam Nybegynder
23. december 2002 - 17:39 #1
Normalt står det i Power menuen.
Avatar billede nrgfreak Nybegynder
23. december 2002 - 18:34 #2
jaja men der står bare n/a man kan kun se ram temperatur er der ikke en føler på mobo´et eller hvad
Avatar billede sekam Nybegynder
23. december 2002 - 20:48 #3
"ram temperatur" ??? Det lyder mærkeligt.
Har du ikke MB Temp. CPU Temp og så JTPWR Temp. stående i Power menuen?

Har du prøvet at lave en 'Load Setup Defaults' i bios?
Avatar billede nrgfreak Nybegynder
25. december 2002 - 03:02 #4
jeg kan ikke se min temperatur på min cpu fat det forhelvede er det ikke indbygget i bundkortet eller hvad ???
Avatar billede sekam Nybegynder
25. december 2002 - 10:19 #5
lol, du er da kommet i et forkert forum.
Svar lige på de spørgsmål man stiller dig, før du begynder at te dig som et pattebarn.
hmm, der er sgu nok dømt generationskløft.