Avatar billede webcreator Nybegynder
20. december 2002 - 14:23 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Bærbar - vurdering, tak :-)

Hej Eksperter :o)

Jeg overvejer at investere i denne laptop :
http://shop.teledanmark.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da/-/DKK/DisplayProductInformation-Start;sid=AdNfUK97GPJfHpF4GdCf-GlVvf26-Zb5f2E=?ProductID=h92sHgt2Kg4AAADxj2ALp5t%2e

Hvis der er nogen af jer, der har erfaring med netop dette produkt, eller lignende, så er jeg _meget_ interesseret i at høre, hvad i synnes om det.

Er WebTech-computerne noget værd ? Virker de stabile og robuste (at de er robuste er _MEGET_ vigtigt for mig.. Bryder mig ikke om plastic-bærbare, som mere eller mindre bøjer flere cm, når man løfter dem). Hvis en af jer kender Webtech Note 4000, kan I saa fortælle mig, hvordan den køre med de forskellige operativsystemer ? Incl Linux dists.

På forhånd tak :-)
Avatar billede fido82 Nybegynder
20. december 2002 - 14:31 #1
webtech er tdc´s produkter.
Det er anerkendte mærkevareprodukter, som de selv sætter deres varemærker på
Avatar billede webcreator Nybegynder
20. december 2002 - 15:03 #2
Tak. Men jeg er også interesseret i svar fra folk, der har erfaring med produkterne.
Avatar billede anderslarsen Nybegynder
20. december 2002 - 17:57 #3
Har selv haft en af deres bærbare og var da også ganske tilfreds med den ,EFTER jeg havde fået den byttet,men det var pixel fejl i skærmen (mange døde pixels)
men det er en ganske udemærket bærbar hvis mand ikke har det store behov for grafik og lign.Den koster jo heller ikke en formue så den kan godt anbefales.Men tjek lige skærmen inden du kommer hjem for pixelfejl,jeg havde et frygteligt bøvl med dem(TDC).
Avatar billede webcreator Nybegynder
20. december 2002 - 18:10 #4
ok, tak for rådet. Holder mit spørgsmål åbent. Måske der er flere der ligger inde med råd :-)
Avatar billede webcreator Nybegynder
20. december 2002 - 20:59 #5
Nogen der ved, hvordan de mobile AMD'CPUer yder ? Bør jeg vælge en anden laptop af den grund. Jeg vel ikke have en bærbar, der bliver så varm, at jeg ikke kan sidde med den..

Den skal også yde 100 % hele tiden. Gider ikke sidde i et spil, som pludselig begynder at lagge, fordi maskinen ikke kan køle sig selv.