Avatar billede sumper Nybegynder
19. december 2002 - 19:28 Der er 3 kommentarer

newsboard

jeg mangler et newsboard lavet i flash. Det skal være lavet så man kan logge ind og ændre teksten online. (altså bare et simpelt logind med en bruger) Er der en der gidder lave det, for jeg kan ikke finde ud af det... design er ligemeget, det kan rettes, og det er ligemeget om det er flash 5.0 eller mx
Avatar billede alexander_j Nybegynder
29. januar 2003 - 09:05 #1
For at lave et newsboard hvor man kan logge ind og rette - kræver det at du har understøttelse af en eller anden form for serverscript!

Undersøg om dit websted har understøttelse af ASP, PHP eller lignende!
Avatar billede sumper Nybegynder
29. januar 2003 - 18:07 #2
det understøtter det hele
Avatar billede alexander_j Nybegynder
29. januar 2003 - 19:06 #3
skriv en mail så sender jeg dig et i ASP!