Avatar billede fun22 Nybegynder
18. december 2002 - 15:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

styresystem i delphi?

Kan man lave et styresystem i delphi? Evt. et som skal ligges oveni windows, og så bruge noget derfra?

I det hele taget hvad skal der til. Det jeg snakker om er ikke et nyt windows. Det er bare for at eksperimentere. Det jeg regnede med:
Et styresystem der bare kan vise et baggrunds billede.
Avatar billede borrisholt Novice
18. december 2002 - 15:51 #1
Så længe du holdere dig fra Drivere så kan du saktens !!

Jens B
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. december 2002 - 15:52 #2
kender du nogen steder hvor jeg kan finde en tut eller anden for for hjælp?
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. december 2002 - 15:53 #3
Hvad mener du med:
Så længe du holdere dig fra Drivere ???
Avatar billede borrisholt Novice
18. december 2002 - 15:54 #4
Så længe du ikke skal til at skrive drivere er det ingen problem !

Jens B
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. december 2002 - 15:55 #5
kender du nogen steder hvor jeg kan finde en tut eller anden for for hjælp?
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. december 2002 - 16:27 #6
hallooooo
Avatar billede dkn Nybegynder
18. december 2002 - 16:36 #7
backup explorer.exe og begynd at leg :)
Avatar billede fun22 Nybegynder
18. december 2002 - 16:45 #8
hvad mener du?
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. december 2002 - 13:07 #9
hallooooo kan man få lidt hjælp
Avatar billede dkn Nybegynder
19. december 2002 - 14:00 #10
det med explorer.exe er skam muligt, lav din egen version af den. Når du starter din computer vil den køre explorer.exe og starte dit program.
Avatar billede fun22 Nybegynder
19. december 2002 - 15:41 #11
kender du ikke en side hvor jeg kan se hvad jeg skal gøre for at få det til at køre?
Avatar billede kenneyandersen Nybegynder
29. december 2002 - 17:04 #12
Jeg tvivler på at du kan lave et styresystem, du kan nok derimod lave en shell til windows (anden brugerflade) altså en anden explorer.
Skal du lave et styresystem skal du nok snarere igang med ren C++ eller lignende.

Et styresystem er et program der gør de tilhørende programmer i stand til at virke, altså finder hardware m.m., har dit "styresystem" brug for Windows, så er det ikke et styresystem.
Avatar billede fun22 Nybegynder
15. januar 2003 - 08:22 #13
Er ikke blevet så meget klogere...