Avatar billede math01 Nybegynder
18. december 2002 - 14:38 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

F*CK JAVASCRIPT !

DAMNNNNNNNNNNNNNNN JEG KASTER MIG UD AF VINDUET SNART....HVAD ER DET FOR NOGET JAVA-L*RT ??????

if (window.parent.login_frame.location == "login_left.php3") {
    window.parent.login_frame.location = "test.php3";
}

hvorfor redirecter den til "test.php3" og selvom login_frame er alige med "login_left.php3" ???

http://arabiaringtones.com/login/login.php3
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. december 2002 - 14:41 #1
LOL fordi du beder den om det
Avatar billede hono Nybegynder
18. december 2002 - 14:42 #2
if (window.parent.login_frame.location == "login_left.php3") {
    window.parent.login_frame.location = "login_left.php3";
}
Avatar billede math01 Nybegynder
18. december 2002 - 14:54 #3
pelkjaer < og selvom den er != så gøre den også det samme..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. december 2002 - 15:04 #4
1. Det er ikke noget fuck.
2. Det er ikke java.
3. Det er ikke lort.

Find tonen eller find døren...
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
18. december 2002 - 15:17 #5
function checkIt() {
var bla;
bla = window.parent.login_frame.location;
  if (bla != "side_væk_fra_frameset") {
      window.parent.login_frame.location = "side_væk_fra_frameset";
  }
Avatar billede math01 Nybegynder
18. december 2002 - 17:34 #6
nikolajdu <

1. find spm eller find kategori..hehe..
Avatar billede Slettet bruger
18. december 2002 - 17:35 #7
Ja, det var sjovt. Hvis du ikke kan konversere normalt, så find et andet sted end Eksperten at brokke dig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
18. december 2002 - 19:04 #8
Math01 og Pelleboy

document.location tager hele stien med. Dvs C:/javascript/www/minfil.html eller http://www.blabla.dk/minfil.html - Ergo er vi :

1. Nødt til at splitte den op i forskellige dele.
2. Vælge den simple løsning jeg har skrevet nedenfor.

if(window.parent.login_frame.location.indexOf("login_left.php3")==-1){
alert('du er en hest')
}

Og math01 - Næste gang så skriv en bedre overskrift og færre bandeord i spørgsmålet - Så er folk mere end villige til at hjælpe dig.

/Nikolaj
Avatar billede math01 Nybegynder
18. december 2002 - 22:39 #9
nikolajdu ..det er fordi jeg blev så sur mand..jeg ku ikke klar det mig.. sorry..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
19. december 2002 - 01:32 #10
Det er skam fint nok at blive sur, men hvis du vile svare på et spørgsmål og så alting var fuck, nar, pik og patter - Så ville du sikkert også hutigt vende snuden den anden vej.
Avatar billede nuller Nybegynder
19. december 2002 - 01:50 #11
Eksperten går desvære en gale vej,,, jeg kender mange som bare sidder og kigger med vantro øjne og lader mange spørgsmål pasere .pga en lille frebie/newbie  "med et groft sprog"
GROW UP
vi flytter nu,,,!!! tag den
thank god it´s christmas.
og kære SMÅ børn ,pik og patter , er ikke det som batter, " her"
så farvel !  til jer
Avatar billede math01 Nybegynder
19. december 2002 - 18:04 #12
nikolajdu < dit kode vil slet ikke virke :(
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. december 2002 - 10:33 #13
Hov...

if(window.parent.login_frame.location.indexOf("login_left.php3")!=-1){
alert('du er en hest')
}
Avatar billede math01 Nybegynder
23. december 2002 - 18:40 #14
.