Avatar billede mo-bi Nybegynder
18. december 2002 - 12:58 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kernel32 - Virus ?

Får af og til en fejlmeddelse "Kernel32" som lammer min PC så hele lortet skal genstartes.
Kører Win 95.

Er der nogen der ved hvordan jeg slipper af med den ?
Avatar billede olly Nybegynder
18. december 2002 - 13:00 #1
Findes der folk der kører windows 95? Vildt...

Et seriøst bud er at opgradere din Windows... Kernel32 er en systemting... Så det er ikke Virus... Ikke ud over Windowsvirus :)
Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. december 2002 - 13:01 #2
Det skyldes en adresseringsfejl i windows.

Nu kan jeg ikke engang huske om der er windows update til W95, hvis der er det var det en mulighed at prøve det.

//akj
Avatar billede fragz Nybegynder
18. december 2002 - 13:08 #3
Jeg ville nu også se at komme af med win95..evt  til win98, det kommer lidt an på hvilken maskine du har.Fejl i Kernel32 lyder nemlig lidt ala ominstallation.
Avatar billede dk_akj Nybegynder
18. december 2002 - 13:13 #4
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. december 2002 - 14:02 #5
Avatar billede fragz Nybegynder
18. december 2002 - 14:10 #6
Jeg ville nu stadig ominstallere med et andet operativsystem, da Microsoft alligevel har begravet win95 med årets udgang

/Fragz