Avatar billede nrgfreak Nybegynder
17. december 2002 - 13:29 Der er 10 kommentarer

Driver til topnote

Hvor kan jeg downloade nogen driver til en topnote f model 200 bærbar ???
Avatar billede robotten Praktikant
17. december 2002 - 15:08 #1
Avatar billede robotten Praktikant
17. december 2002 - 17:30 #2
Sådan bare afvise uden videre kommentarer?
Avatar billede nrgfreak Nybegynder
17. december 2002 - 19:37 #3
Ja jeg har prøvet dem og de virker ikke
Avatar billede robotten Praktikant
18. december 2002 - 08:12 #4
Oki. Og jeg går ud fra, at du self. har prøvet med den rigtige mappe. Fik læst mig frem til, at driverne er skrevet specifikt til Topnote.
Men kigger lige videre så.

Og husk ikke at afvise svar for tideligt, det kommer nemt til at virke som om, at man er ligeglad med hjælpen - uanset om det var til nytte eller ej.
Avatar billede robotten Praktikant
18. december 2002 - 08:20 #5
Fransk, qui?:
http://www.tekneo.com/

anyway, er det sådan et TDC ting? Har stødt på flere med samme problem i min søgning efter relevant stof.
Har du købt den fra ny, og der stadig er garenti på, så drøn ned i butikken igen, så må de hjælpe dig.
Avatar billede robotten Praktikant
02. januar 2003 - 13:46 #6
?
Avatar billede robotten Praktikant
09. januar 2003 - 10:47 #7
Advarsel: Få reageret her, alt andet kan du ikke være bekendt.
Avatar billede fcs Novice
15. januar 2003 - 11:12 #8
Nrgfreak>> Husk at få lukket dine gamle spørgsmål. Det kan ikke være rigtigt at folk bruger tid på at hjælpe dig og du så ikke giver feedback/point for hjælpen. Har du ikke rettet op på situationen indenfor en uge vil din status her på eksperten blive taget op til revurdering.

Med venlig hilsen

FCS/Coadmin
Avatar billede robotten Praktikant
27. januar 2003 - 11:52 #9
Så er der vist gået en uge...
Avatar billede fcs Novice
27. januar 2003 - 19:30 #10
Nrgfreak deaktiveret grundet manglende reaktion

FCS/Coadmin