Avatar billede jansorensen Nybegynder
20. oktober 2000 - 07:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

flash5

Som nybegynder mangler jeg virklig en dansk vejl. til flash5, findes det ???
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. oktober 2000 - 08:32 #1
Måske denne side: http://home4.inet.tele.dk/almo/
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. oktober 2000 - 13:29 #2
Den side viser lige præcis hvorfor man skal holde sig langt fra Flash 5.

Den kræver plugin nyt plugin og det er brugerne ikke glade for.

Så er der iøvrigt dukket en ny bug op i Flash 5. Den risikerer at crashe i Explorer 5.5, hvis man sætter SWF ind i tabels...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. oktober 2000 - 13:40 #3
Endnu en grund....

Once you open and save your FLA file in Macromedia Flash 5, you will not be able to use it in the Macromedia Flash 4 authoring environment
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
20. oktober 2000 - 13:45 #4
Her er en lille liste over nogle af de efterhånden mange fejl der er dukket op i Flash 5....

http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/player5_issues.htm
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. oktober 2000 - 14:25 #5
:)
Avatar billede jansorensen Nybegynder
20. oktober 2000 - 14:48 #6
dvs. jeg skal holde mig langt fra flash5, kan jeg finde flash4 i en prøveversion på nettet ??
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. oktober 2000 - 12:36 #7
Du kan så vidt jeg ved kun finde flash 5 nu....

www.macromedia.com/

Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
10. november 2000 - 15:19 #8
Så skal der lukkes her du...
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
31. juli 2001 - 10:23 #9
Jeg troede flash5 var bedre. Har lige downloaden den. Meeeen, hvis nikolajDU the king siger noget andet såååå