Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
16. december 2002 - 01:13 Der er 6 kommentarer

Nyt Samarbejde

Med et samarbejde hos 2cwd.dk opnår du en lang række fordele, som forbedrer dit website og giver flere besøgende.

Vejen til succes på nettet

Vi mener at samarbejde er vejen til succes på nettet og at alliancer og partnerskaber vil skabe yderligere fremgang på de samarbejdende sites. Som udgangspunkt er vi åbne overfor alle forslag - lige fra linkudveksling til sammenlægning af websites.

Fordele for dig og dine besøgende

Det er vigtigt at have for øje, at et samarbejde skal være til gavn for alle parter - både de involverede websites og de besøgende. Et samarbejde skal forbedre hjemmesidernes indhold, design eller markedsføring, således at der tiltrækkes flere besøgende.

Et samarbejde kunne f.eks. indeholde følgende:

Bannerbytte.
Linkudveksling.
Indholdsdeling.
Udvikling af nye services (giver bedre udnyttelse af ressourcerne til gavn for alle parter).
Vidensdeling (vil indgå som en naturlig del af et samarbejde).

De bedste hilsner

Svend Laue og resten af 2cwd.dk team..
Avatar billede mr-bob Nybegynder
16. december 2002 - 01:29 #1
er det en reklame?? eller hvad er spørgsmålet?
hvis det er en reklame vil jeg bare lige refererer til reglerne der siger at man må ikke gøre reklame for andre sider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål.
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
16. december 2002 - 01:41 #2
Det er ikke nogen reklame. Vi prøver bare hjælpe folk med et samarbejde, eller er der noget galt i det ?
Det ligger jo i katagori: Iværkstætter ik..
Avatar billede swasper Nybegynder
16. december 2002 - 02:05 #3
Okay nu er jeg lige nødt til at stille et par spørgsmål der irriterer mig inderligt!

Dette skriver du til at starte med:

"Med et samarbejde hos 2cwd.dk opnår du en lang række fordele, som forbedrer dit website og giver flere besøgende."

Mit spørgsmål er så, tror du selv på at folk vil bytte link med et site der kun har 80 besøgende om dagen. Prøv blot at kigge på dit eget site aalborgbyen.dk det har "hele" 20 besøgende om dagen, så det hjælper jo ikke vildt meget at det er med på 2cwd.dk, eller hva'?!

En anden ting er navnet 2cwd.dk, du har i en tidligere diskussion her på Eksperten skrevet at det står for "2 Cool Web Design" og det giver jo ingen mening at kalde en "portal" der ikke har en skid med webdesign at gøre for "2 Cool Web Design"! og samtidigt er navnet jo direkte rip-off fra www.cwd.dk!
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
16. december 2002 - 02:17 #4
vi kun har 80 besøgende om dagen er fordi vi er lige startet med siden, ja vi er jo også den enneste der har startet en portale på dansk og engelsk..

jeg brugt navnet 2cwd fordi det er nemt at huske, og det er så det!

ps. det har ikke noget at gøre med www.cwd.dk prøv bare at se med alle de dating sider...

venlig hilsen svend
Avatar billede vistodk Nybegynder
16. december 2002 - 04:29 #5
Er i retarderet? Opretter jeg her på Eksperten og så bruger i det til at markedsføre jeres lortesite ? forventeri VIRKELIGT nogen kvalitets responce på det? Hvad med at købe en af de cd'er med en million emailadresser på og send en spam meddelse omkring jeres site til dem alle sammen? se DET var en ide som SIKKERT vil lyde tiltalende for jer
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. december 2002 - 16:37 #6
det er en reklame!! se ny vedtægter...