Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
13. december 2002 - 15:45 Der er 9 kommentarer

Samarbejde

Vi er nogle stykker som har startet www.2cwd.dk - www.2cwd.com en portale side som skal køre så proffesionelt som muligt...
Vi søger en/flere til at samarbejde med.

Det som De/I får ud af dette samarbejde, er flg.:
·    Ét styk banner på alle sider!
·    Op til 5 liniers tekst-reklame i regelmæssigt Nyhedsbrev. ( kommer snart )
.    Link på start siden - eller en anden form.

De bedste hilsner

Svend Laue og resten af 2cwd.dk team..
Avatar billede funguy Nybegynder
13. december 2002 - 15:53 #1
Hvilken form for sammenarbejde er der tale om?
Avatar billede fckcasper Nybegynder
13. december 2002 - 15:56 #2
hvad skal det koste
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
13. december 2002 - 16:06 #3
Vi mener at samarbejde er vejen til succes på nettet og at alliancer og partnerskaber vil skabe yderligere fremgang på de samarbejdende sites. Som udgangspunkt er vi åbne overfor alle forslag - lige fra linkudveksling til sammenlægning af websites.

Fordele for dig og dine besøgende

Det er vigtigt at have for øje, at et samarbejde skal være til gavn for alle parter - både de involverede websites og de besøgende. Et samarbejde skal forbedre hjemmesidernes indhold, design eller markedsføring, således at der tiltrækkes flere besøgende.

Et samarbejde kunne f.eks. indeholde følgende:

Bannerbytte.
Linkudveksling.
Indholdsdeling.
Udvikling af nye services (giver bedre udnyttelse af ressourcerne til gavn for alle parter).
Vidensdeling (vil indgå som en naturlig del af et samarbejde).
Fremgang for os = Fremgang for dig

For at sikre at de forskellige websites gør mest muligt for at hjælpe hinanden kunne man bruge følgende model:

Ved indgåelse af samarbejde aftaler man at give f.eks. 20% af sine bannervisninger til hinanden. Hvis samarbejdet kun giver flere besøgende til den ene hjemmeside, vil den anden også få gevinst da han har en vis procent af bannervisningerne på siden.
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
13. december 2002 - 16:06 #4
Det skal ikke koste noget :)
Avatar billede funguy Nybegynder
13. december 2002 - 16:08 #5
Hmm... det lyder meget interessant... Men jeg synes jeg har set noget af Jeres design før.. Alle de links på forsiden mener jeg at have set en næsten tro kopi af... Kan ikke huske om det ER Jeres site jeg har set, men jeg mener ikke at det er den adresse... Men hva'... det er lang tid siden nu...
Avatar billede funguy Nybegynder
13. december 2002 - 16:09 #6
har du/I ICQ eller MSN?
Avatar billede aalborgbyen Nybegynder
13. december 2002 - 16:15 #7
ICQ 174511172
Avatar billede basicq Nybegynder
26. december 2002 - 22:32 #8
Jeg er klar på noget sammenarbejde...

adam@zico.dk
Avatar billede cotus Nybegynder
16. februar 2003 - 18:03 #9
Hmm... var det ikke en idé at lave jeres eget design som en start?
Jo funguy her: http://www.webcorpfx.com/

?!?!?!?!?!?!?!?!?

/cotus