Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 13:18 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Hakker....

Hesa Allesammen..
Opretter det lige igen, men har jo problemer med min computer, den hakker når jeg vil høre musik, spiller også bare når den starter op, men kan det hjælpe, men det kan da ikke hjælpe, hvis jeg bare installere en ny geforce driver, eller kan det ?
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. december 2002 - 13:20 #1
Hvad mener du med 'hakker'?
Altså grafikken hakker, eller er det lyden eller hvordan?
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
12. december 2002 - 13:26 #2
har du prøvet at defragmentere?
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 13:28 #3
Systemet stopper, eller fryser sådan lidt i det...
Lyder hakker.. Det med grafikken var bare en der snakkede om, ved ikke hvad han mente..
Systemet fryser altså lidt i det... Hvad kan jeg gøre..?
Min computer har:
1000 mhz ThundeBird
384 mb-ram
40 gb hdd (der er 11 gb fri plads og vil helst ikke miste min data på den)

Hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 13:29 #4
Stefan:

Ja jeg har defragmenteret den igår..
Men det hjalp ikke
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. december 2002 - 13:30 #5
Ok, lige et par spørgsmål...

1: Hvilket grafikkort har du?
2: Hvilket bundkort har du?
3: Hvilken PSU har du? (strømforsyning)
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 13:32 #6
totaliorden:

1: Geforve 2 mx100/200
2: Kan jeg ikke se mere, men VIA chipset..
3: Kan jeg ikke huske, men det har jo ikke noget at sige...
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. december 2002 - 13:34 #7
Strømforsyningen har meget at sige :) - Hvis det er lyden der hakker, når du spiller eller høre musik mens du laver noget i andre programmer, så tror jeg altså det er den.

Men uden at du ved hvor mange Watt den køre med, er det lidt svært at finde problemet
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. december 2002 - 13:35 #8
men hvis du åbner kabinettet og kigger på den, så skulle det meget gerne stå et sted
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 13:35 #9
Men den har kørt med xp perfekt før, for har fået ny hdd, så skal bruge den, så ved det virker...
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 13:37 #10
totaliorden:
Den har kørt med det før, det er en ny hdd derfor, men hvorfor kan ejg ikke denne gang..
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. december 2002 - 13:37 #11
Det kan også være at du har en masse programmer kørende i baggrunden, uden at du ved det...
Ctrl-Alt-Delete , og undersøg så lige de forskellige processorer der køre
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 13:39 #12
totaliorden:
Det er der ikke...
Kun standard programmerne køre, som xp selv starter
Avatar billede totaliorden Nybegynder
12. december 2002 - 13:50 #13
Så må det jo være harddisken, eller en forkert opsætning i bios
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 14:07 #14
Lyder mere som om din RAM ikke kan følge med.
Det kan du naturligvis tjekke via ctrl + alt + del. Men med memturbo så kan du defragmentere og frigive en masse af din hukkommelse. På denne måde kan du altid se om du mangler ressourcer og du kan frigive dem...
Hent programmet her:

http://www.memturbo.com/downloads.htm
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 14:08 #15
hov :o)

det var et svar...
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 14:26 #16
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 14:27 #17
hov forkerte gruppe
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 14:44 #18
Den virker fint på andre computere og har lige taget default på bios'en så ikke noget med de to grunde
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 17:31 #19
Lukket det så, for jeg har droppet det og lavet en formatering og mistet mit data