Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 12:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WinXP

Hejsa Allesamen..
Da jeg nu lige har købt den orginale xp cd har jeg installeret det også har den startet fint op, men da jeg skal fx, afspille nogle ting, hakker, den helt vildt, også i spil og det hele.. Sådan er min computer:
1000 mxh Thunderbird
VIA chipset
40 gb harddisk (der er 11 gb fri plads, og vil helst ikke slette data'en på hdd)

Hvad kan jeg gøre ?
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 12:37 #1
Rettelse:

1000 mhz Thunderbird
VIA chipset
40 gb harddisk (der er 11 gb fri plads, og vil helst ikke slette data'en på hdd)
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 12:43 #2
Hvis du har et g-force kort så skal du huske at installere driveren

http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp
Avatar billede ladyhawke Novice
12. december 2002 - 12:46 #3
hmmm... Det her er vist ikke lige et PDA spørgsmål (havde måske passet hvis du havde spurgt til pocketPC), kan du ikke få coadmin til at flytte det til den rigtige kategori...
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 12:46 #4
altså detonator driveren.
Avatar billede beef12 Nybegynder
12. december 2002 - 12:49 #5
ok, rimelig vild PDA. Jeg mener at de nyeste compaq pocketPC'er kører med 400 mhz og så må han have verdens største flashkort (40GB) :D
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 12:55 #6
Ups.... jo, det landte sku lige i det forkerte sted...
Sorry
Avatar billede zaprap Nybegynder
12. december 2002 - 13:13 #7
Rykker det lige