Avatar billede svindler Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:00 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

100Mbit BNC

I forbindelse med debatten på spørgsmålene http://www.eksperten.dk/spm/22932 og http://www.eksperten.dk/spm/29194 får yonzie point for at give mig et link til et pålideligt sted, hvor det ganske rigtigt står skrevet i tabelform, at bnc også fås i 100 Mbit. Teksten underbygger dog ikke påstanden og i et andet afsnit skrives da også i tabelform, at fiber kører 100Mbit+, så jeg vælger at tro, at de har lavet en bøf.
Min udfordring gik dog på at finde en link til et kort, altså en implementering af 100Mbit på BNC.
Der står stadig 200 point på højkant til den første, der kan vise mig et link som beskrevt, og arriva skal også nok få point.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:04 #1
følger lige med her :-)
Avatar billede fido82 Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:16 #2
me to!!!
Avatar billede arriva Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:30 #3
weeee.....
Avatar billede maniacdog Nybegynder
18. oktober 2000 - 22:43 #4
hvad var det for et link du fik af yonzie?
Avatar billede yonzie Nybegynder
19. oktober 2000 - 03:15 #5
Det var en link til online-kursusmateriale fra Cisco...
Avatar billede maniacdog Nybegynder
19. oktober 2000 - 11:37 #6
jeg prøver lige igen.
Hvad var det for et link? Må vi andre se det?
Avatar billede svindler Nybegynder
19. oktober 2000 - 13:18 #7
Aht linket\'s karakter (password-beskyttet og liggende på en uddannelsesinstitution) vil jeg ikke udlevere det.
En screendump af siden kan ses på http://ie.yimg.com/e/3e36f6be/h/5ff5b5cd/100MbitBNC.jpg
Avatar billede arriva Nybegynder
19. oktober 2000 - 13:49 #8
det hjalp ikke så meget... kan ikke komme ind på siden.. :(
Avatar billede snowball Novice
19. oktober 2000 - 14:18 #9
Jeg får bare en \"Access forbidden from external hosts\" !!!

Kan du ikke lige ligge billedet et mere offentlig sted !?

Snowball
Avatar billede svindler Nybegynder
19. oktober 2000 - 20:56 #10
Avatar billede maniacdog Nybegynder
19. oktober 2000 - 21:01 #11
hmm
ok, så nu ved vi at kablet er lavet til og kunne 100 MBit men det er jo ikke noget bevis. Det var jo et netværkskort det kunne klar 100 MBit BNC vi snakkede om, eller husker jeg heeelt forkert?
I formoder jo kun at der har eksisteret et netværkskort der skulle kunne det...
Avatar billede yonzie Nybegynder
30. oktober 2000 - 15:34 #12
Undskyld ventetiden...

Svindler, jeg føler mig ikke værdig til at tage dine point, da det ganske rigtigt ikke var det spørgsmålet var om... jeg ville bare påpege at der var en mulighed...

Da du jo dog ikke kan tage dine point igen er jeg vel nødt til at tage dem... Jeg skylder dig en...
Avatar billede svindler Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:21 #13
Du får point\'ene, da man sagtens ud fra dit link kunne lokkes til at tro, at 100 Mbit BNC eksisterede. Desuden har jeg skrevet mig linket bag øret, til hvis jeg skulle få lyst til at misbruge det. Jeg er lige blevet CCNA certificeret, så der går tre år før recertificering er aktuel.
Avatar billede svindler Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:22 #14
Iøvrigt kan jeg da hive pointene hjem igen ved selv at svare, hvis jeg har forstået det rigtigt?
Avatar billede snowball Novice
30. oktober 2000 - 23:27 #15
Det kunne du før du accepterede vonzie\'s svar, så det er altså ikke muligt nu !

Snowball
Avatar billede svindler Nybegynder
30. oktober 2000 - 23:28 #16
Okay, kunne. Det var det jeg mente.
Avatar billede maniacdog Nybegynder
31. oktober 2000 - 06:33 #17
Det gør det ikke. Kablet kan ja, men kortet har ikke eksisteret. Jeg holder stadig fast på det.
Avatar billede fido82 Nybegynder
31. oktober 2000 - 07:43 #18
det har det, for jeg har set det!!!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
31. oktober 2000 - 16:19 #19
fido82> så vis mig det venligst, for jeg er i gang med en uddannelse og vi har flere gange fået det bevist at det ikke har. Kablet har ja, men der findes ikke noget netværkskort der kan og har aldrig gjort.