Avatar billede romolo Nybegynder
12. december 2002 - 09:59 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Uninstall problemer!!!

Hejsa!

Jeg har en HP Officejeg g85 multi printer. Som jeg ikke kan få til at scanne. Jeg tænkte at det nok var et software problem. Så jeg har downloadet nye drivere fra HPs hjemmeside. Det gik også meget godt. Men når jeg vil fjerne de gamle drivere får jeg af vide at der er opstået en fejl, så jeg kan ikke afinstallere driverne. Så prøvede jeg at installere den nye driver oveni den gamle. Men det vil den ikke fordi der ligger en i forvejen. Hvad går jeg?

MVH Romolo
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. december 2002 - 10:01 #1
os?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. december 2002 - 10:01 #2
prøv at gå ind i fejlsikret tilstand og slet de gamle drivere!
Avatar billede ctacta Nybegynder
12. december 2002 - 10:02 #3
Reinstaller den gamle driver igen, så kommer der med garanti muligheden for at lave en repair frem. Derefter kan du afinstallere. Og endelig kan du så installere den nyeste driver.

Prøv og lad mig høre.

Mvh
Christian
Avatar billede ctacta Nybegynder
12. december 2002 - 10:02 #4
Jeg har oplevet det samme engang og dette var en fremgangsmåde der virkede.
Dette er mit svar :-)
Avatar billede romolo Nybegynder
12. december 2002 - 10:03 #5
Tak! Jeg prøver lige!
Avatar billede nipont Nybegynder
12. december 2002 - 21:13 #6
ellers kan du bruge denne her
add/remove plus!2002 kan hentes på www.download.dk
Avatar billede romolo Nybegynder
20. december 2002 - 20:29 #7
Tak for hjælpen! :-)