Avatar billede ziz Nybegynder
11. december 2002 - 22:34 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Kig og ret lidt i tysk

Hej, nu har jeg gjort alt hvad jeg kunne for at skrive denne tyske tekst og nu vil jeg godt have dne rettet lidt tak :-) For ikke at aflevere en stil hvor der er fejl i, som jeg ikke kan se. Det vil da være ærgeligt at aflevere en hvor man godt kender fejlen :-)

Freundes für Celine ist wightig. Sie mein es ist sehr schwer zu finden gute Freunde. Sie finden den Charakter wichtiger. Celine’s besten Freundie rede Sie über alles. Wenn Sie Probleme haben, helfen Sie und sind Freundin uns gegenseitig.
    Dirk mein Freunde in der schule sind sehr wichtig. Wenn Dirk haben Probleme, Dirk sprechen mit der Freundin.
    Wenn ich zu party gegehen. Meine Freunde, ich sprechen mit dem, zu party. Eine Problem kannst ichsprechen mit dem. Meine Problem sprechen ich mit meine Liebster. Weil meine Freunde nichts verstehst.
Avatar billede caroc Praktikant
11. december 2002 - 22:36 #1
det er lidt svært når vi ikke ved hvad du vil skrive.. hvilken tid skriver du f.eks. i?
Avatar billede ziz Nybegynder
11. december 2002 - 22:39 #2
Das ist wichtig ich habe Freunde, so ich nicht “bliver” eine “ensom” “dreng.” Ich “synes” das ist guten, ich habe Freundes, “som” ich kannst habe spass.
Avatar billede ziz Nybegynder
11. december 2002 - 22:40 #3
Jge vil skrive i datid
Avatar billede caroc Praktikant
11. december 2002 - 22:45 #4
Es ist wichtig dass ich Freunde haben, so ich werde nicht einen einsam Jung werden.
Det var da lidt.... tror hellere du må kigge det igennem igen, har været lidt hurtig
Avatar billede caroc Praktikant
11. december 2002 - 22:45 #5
Avatar billede ziz Nybegynder
11. december 2002 - 22:48 #6
Jeg har virkelig kæmpet med ordbogen i 2 timer og gjort hvad jeg kunne :-) Men jeg bliver ved :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
11. december 2002 - 22:49 #7
Men det ville være rart hvis der var en der lige ville hjælpe lidt..
Avatar billede ziz Nybegynder
11. december 2002 - 23:35 #8
Ingen der gider hjælpe lidt?
Avatar billede arkham Nybegynder
11. december 2002 - 23:38 #9
ville gerne.. men kvittede tysk i 7vende klasse
..:D:D
Avatar billede caroc Praktikant
12. december 2002 - 00:17 #10
jeg har desværre ikke tid..
Avatar billede gsimo Nybegynder
12. december 2002 - 02:28 #11
Ich Bin
Du Bist
Tysk ist trist

kom ikke længere efter 5 år med tysk ...
Avatar billede ziz Nybegynder
12. december 2002 - 07:15 #12
Ej :-( Kom nu mand, den skal afleveres klokken 8.00
Avatar billede ziz Nybegynder
12. december 2002 - 13:53 #13
:-) Så er den afleveret, jeg gætter på 6 :-)
Avatar billede caroc Praktikant
12. december 2002 - 21:25 #14
hvilket klassetrin er det?
Avatar billede ziz Nybegynder
13. december 2002 - 21:27 #15
Avatar billede ziz Nybegynder
19. december 2002 - 22:43 #16
Jeg fik 6!!!! Utroligt, for sådan en kort og dårlig stil!