Avatar billede mysitesolution Nybegynder
11. december 2002 - 21:30 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Idé til program

Jeg mangler en idé til et program, det skal være noget man mangler. Jeg er rimelig til delphi så.. fyr løs

den som får den bedste idé får 30 dernæst 15 og til sidst 5 points
Avatar billede arne_v Ekspert
11. december 2002 - 21:38 #1
Lidt blandede ideer:
1) program til at synkronisere bookmarks mellen Internet Explorer og Netscape
2) program til at arrangere ikoner på desktoppen gruppe-vis

PS: 30+15+5 = 50 > 40
Avatar billede mfalck Praktikant
11. december 2002 - 21:38 #2
måske et program som kan lægge 30+15+5 sammen og få 40 points ;-)

nej - hvad med et timeregistreringssystem; altså et hvor du kan klikke på en opgave og så går den igang med at tælle minutter, indtil du så klikker på noget andet. En avanceret udgave kunne selv finde ud af at hvis screensaveren kører så er man nok idle og så skal der ikke tælles sammen (eller også skal brugeren spørges når han vender tilbage).
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
11. december 2002 - 21:39 #3
doh... sætter lige op på 50 2 sek
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
11. december 2002 - 21:41 #4
hmm det skal være større program som fx en html editor
Avatar billede arne_v Ekspert
11. december 2002 - 21:44 #5
Er HTML editor ikke lidt 90'er agtig ?

Så var det måske sjovere at lave en XML editor. Det meste
der er på markedet er crap. En XML editor med løbende
validering mod DTD ville være meget interessant.

Men det er en stor opgave. Specielt hvis Delphi ikke
har nogle egnede libraries.
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
11. december 2002 - 21:46 #6
jeg sagde html editor som eksemple, og iøvrigt vil jeg ikke lave en html editor da der findes tusinder
Avatar billede mysitesolution Nybegynder
11. december 2002 - 21:52 #7
flere forslag?
Avatar billede henning-kilroy Nybegynder
12. december 2002 - 08:02 #8
Prøv at kigge lidt rundt i www.eksperten.dk  der er masser af ideer ;-)
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
12. december 2002 - 08:12 #9
Kan du ikke lave en Genial Mail server med en Client.

Jeg ved at der findes mange af dem... Men Lav server/client så man ikke kan bruge Client til andre servere end din server... og så skal det være mugligt fra serveren at ændre de porte som SMTP og POP3 kører på... Når man så ændrer dem skal Client have af vide ved hjælpe af en anden port at SMTP og POP3 portene er ændret så de virker...

Hvis det virker uoverskugeligt det jeg har skrevet så fang min på ICQ: 147630360