Avatar billede ziz Nybegynder
10. december 2002 - 21:10 Der er 16 kommentarer

Søger programmør

Hej, jeg har fundet en kæmpe sikkerheds hul i min chat og vil derfor gerne finde en dygtig php, javascript og mysql programmør til at rette de enkelte fejl. Er der nogen der er interesseret? Du skal helst være over 18 år og have en datamatiker udd. eller bedre.
Lønnen? Finder vi ud af... Se først på opgaven
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
10. december 2002 - 21:11 #1
Er det så avanceret at man skal være datamatiker og over 18?
Avatar billede sukos Juniormester
10. december 2002 - 21:12 #2
Og er det ikke nok at man kan lukke hullerne? :O)
Avatar billede ziz Nybegynder
10. december 2002 - 21:12 #3
Nej, men tør næsten ikke stole på andre..
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2002 - 21:14 #4
Vores programmør har arbejdet for bla. Lego.. Han koster 1500 kr./timen :)
Avatar billede ziz Nybegynder
10. december 2002 - 21:18 #5
:-), nu er jeg en skoleknægt med et fritidsjob i Kvickly :-) og det er vist i overkanten :-)
Avatar billede ziz Nybegynder
10. december 2002 - 21:18 #6
Der skal i hvert fald laves papir på det, så jeg er siker på der intet kopiering bliver, så kan dem under 18 også være med..
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2002 - 21:19 #7
Okey.. Hvor meget har du mulighed for at ofre og hvor stort er hullet?
Avatar billede bacardil Nybegynder
10. december 2002 - 21:20 #8
Der behøves da ikke noget papir, er det en chat du har Copyright på.. Så er det jo direkte ulovligt at kopier den uden din tilladelse også uden papir..
Avatar billede ziz Nybegynder
10. december 2002 - 21:33 #9
Jeg har tænkt på at få de fleste fejl rettet med lidt mere for ca. 500,-etc..
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 01:17 #10
Hvor mange linier koder drejer det sig om?
Har du selv en idee om hvor problemerne ligger?
Avatar billede ziz Nybegynder
11. december 2002 - 22:12 #11
Er i interesseret i at se fejlen, så log ind på:
http://www.skyskraber.dk/chatonline-skdosmsmmdkks/ opret en bruger, og log ind. Så snart i logger ind, kommer fejlen.
Avatar billede Slettet bruger
11. december 2002 - 23:51 #12
Det er jo snot fyldt med javascript fejl!
Avatar billede ziz Nybegynder
13. december 2002 - 22:23 #13
ingen programmøre?
Avatar billede dulius Nybegynder
14. december 2002 - 00:27 #14
Tja... Har da været med til at udvikle en grafik-chat (PHP/MYSQL/JAVASCRIPT - www.xup.dk), så det burde nok være overskueligt... men jeg er 'kun' en 14-årig skoleknægt som bruger det meste af sin tid foran skærmen :-) men jeg ved ik...valget er dit ;)
Avatar billede the_legend Nybegynder
18. december 2002 - 16:58 #15
hej jeg er 16 og kan også godt hjælpe hvis det er.. jeg har lavet en del af fastweb.dk som hostede sites!
Avatar billede ziz Nybegynder
19. december 2002 - 22:47 #16
Det lyder godt..!! Hvis I to stadig er interesseret, så kan i ikke lige kontakte mig på Windows Messenger, eller på jeff@skyskraber.dk