Avatar billede dalshede Nybegynder
10. december 2002 - 20:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

S/h billede på tv-skærm fra tv-out

Har forbundet mit pc-grafikkort med mit fjernsyn ved hjælp af et kabel - fra tv-out til scart ind. Kan både få lyd og skarpt billede på fjernsynet (1½ år gl. Philips), men kun i s/h. Hvad er der i vejen - og hvordan kan jeg løse problemet?
Har sat skærm til laveste opløsning og frekvens og til Pal-B som anbefalet.
Har også prøvet at forbinde pc'en med et lille, ældre 14" p....billigt transportabelt farve-tv - med scart-indgang. Her virker det!?!
Hjælp!
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 20:08 #1
Dit Philips TV understøtter sikkert ikke SVHS. Køb en SVHS --> Composite converter
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 20:08 #2
Fulgte der ikke en med, sammen med dit grafikkort ??
Avatar billede fynbo Nybegynder
10. december 2002 - 20:12 #3
selvfølgelig understøtter den svhs

du skal bare manuelt slå den hen på svhs via din fjernbetjening
Avatar billede sekam Nybegynder
10. december 2002 - 20:13 #4
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 20:18 #5
fynbo>> hvordan kan du vide med sikkerhed at hans TV understøtter SVHS ???
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 20:22 #6
Brug en converter -- og jeg vil væde på at der kommer farver
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 20:25 #7
hej !
konverter stik overføre fra dit s-video.out eller s-vhs signel i pc`en til alle tv i farver der ikke understøtter s-vhs,hvis det er det dit tv understøtter skal du bruge nogle kabler der passer der passer.jeg har fåndet et der passer til begge løsninger her:
http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=11&gruppeid=1&PHPSESSID=8012a089c0487d595182aa02bc081092
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 20:27 #8
ps der kan godt være 2 scanstik i dit pillips tv prøv det andet(sort/hvid os mig med det ene)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2002 - 20:28 #9
lige præcis xou !!! Hvis ikke du har en converter, kan dette stik fra www.av-supply.dk anbefales.
Avatar billede mekaniker Nybegynder
10. december 2002 - 23:33 #10
Prøv at se her:
http://www.eksperten.dk/spm/284218

//Mekaniker
Avatar billede mekaniker Nybegynder
10. december 2002 - 23:34 #11
Nogle gange skal man manuelt fortælle fjernsunet at der sættes et s-vhs signal til scartindgangen, dette gøres på fjernbetjeningen.

//Mekaniker
Avatar billede mekaniker Nybegynder
11. december 2002 - 12:55 #12
Det skulle have være et svar.

//Mekaniker